کد خبر : 2060599 | 17 مرداد 1403 ساعت 23:02 | 87K بازدید | 155 دیدگاه

پاریس بی قرار طلا؛

فرانسه ٣-٠ ایتالیا: حرمت قهرمان جهان را نگه نداشتند

تیم ملی والیبال فرانسه با تحقیر ایتالیا به فینال المپیک پاریس صعود کرد.

فرانسه ٣-٠ ایتالیا: حرمت قهرمان جهان را نگه نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از نیمه‌نهایی‌های والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، تیم ملی والیبال فرانسه میزبان مسابقات، در یک بازی کاملاً یک طرفه با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ملی والیبال ایتالیا گذشت و در حضور بیش از ده هزار هوادار خود به فینال المپیک راه یافت.

در این دیدار که انتظار می‌رفت جذاب‌تر از این‌ها شود، شاگردان آندره جیانی در تیم ملی والیبال فرانسه بر خلاف بازی با آلمان، از همان ابتدا با قدرت آغاز کردند و توانستند ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کنند تا همانند المپیک توکیو به فینال مسابقات صعود کنند. تیم ملی والیبال ایتالیا که در بازی با ژاپن طی یک شاهکار راهی نیمه‌نهایی شده بود، هیچ نشانی از ایتالیا همیشگی نداشت و یک بار دیگر دستش از مدال کوتاه ماند.

2064889

در این دیدار، ترور کلونو و اروین انگاپت، دو دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال فرانسه، برای تیم‌شان امتیازآور بودند و به ترتیب هفده و سیزده امتیاز کسب کردند. در تیم ملی والیبال ایتالیا نیز یوری رومانو ده امتیاز به دست آورد.

2064888

حالا فرانسه در فینال مسابقات باید رو در روی لهستان قرار بگیرد. آن‌ها همین یک ماه پیش توانسته بودند این تیم را در لیگ ملت‌های والیبال شکست دهند و راهی فینال شوند. تیم ملی والیبال ایتالیا که باز هم باید برای طلا چهار سال دیگر صبر کند، در دیدار رده‌بندی به مصاف آمریکا خواهد رفت تا شاید دست خالی این تورنمنت را ترک نکند.

دیدگاه‌ها