کد خبر : 2060592 | 17 مرداد 1403 ساعت 22:08 | 15.1K بازدید | 26 دیدگاه

پیام مرموز سرمربی چلسی پس از تور پیش‌فصل

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از بازگشت به کمپ تمرینی باشگاه در کوبهام، تنها دو کلمه گفت: «بالاخره برگشتیم!»

پیام مرموز سرمربی چلسی پس از تور پیش‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از گذراندن یک تور پیش‌فصل پنج بازیه در آمریکا، به خانه بازگشت. این تیم تنها توانست یک پیروزی مقابل کلوب آمریکا کسب کند و در بازی‌های دیگر مقابل سلتیک، منچسترسیتی و رئال مادرید شکست خورد و در یک بازی پرگل ۲-۲ مقابل رکسهام متوقف شد.

طرفداران چلسی معتقدند این پیام کوتاه، اشاره مارسکا به برنامه فرسایشی پیش‌فصل در آمریکا بوده است. آنها دو هفته را در ایالات متحده گذراندند و هواداران فکر می‌کنند که این مربی ۴۴ ساله از بازگشت به خانه بسیار خوشحال است.

2064861

یک کاربر ایکس نوشت: «شما می‌توانید آرامش انزو مارسکا را از اینکه چلسی بالاخره به انگلیس بازگشته است، بشنوید و ببینید. کامنت‌های او در طول تور نشان می‌دهد که او کاملاً از برنامه‌ریزی راضی نبود. حالا وقت آن است که در ۱۰ روز آینده پیش از رویارویی با منچسترسیتی پیشرفت زیادی داشته باشیم.»

کاربر دیگری توییت کرد: «او واقعاً از برنامه پیش‌فصل ما راضی نبود، نه؟ حق با اوست.»

کاربر سوم افزود: «حدس می‌زنم او مشتاق ترک آمریکا بود.»

کاربر چهارم گفت: «هیچ مربی یا بازیکنی پیش‌فصل در آمریکا را دوست ندارد، اما ما هنوز هم برای اهداف تجاری این کار را می‌کنیم.»

کاربر دیگری شوخی کرد و گفت: «من جیغ می‌کشم. او نمی‌توانست صبر کند تا این مکان را ترک کند.»

مارسکا که جانشین مائوریسیو پوچتینو شده است، وظیفه احیای دوران طلایی چلسی را پس از یک فصل ناامیدکننده بر عهده دارد. آنها فصل گذشته را در رتبه ششم به پایان رساندند.

مارسکا در اولین فصل حضورش در چلسی بدون فوتبال اروپایی خواهد بود و هدف او در فصل آینده کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها