کد خبر : 2060591 | 17 مرداد 1403 ساعت 21:56 | 14.6K بازدید | 114 دیدگاه

جوگیری هواداران آرسنال: این فصل سه‌گانه می‌بریم!

پس از شروع قدرتمندانه آرسنال در مقابل بایر لورکوزن، هواداران این تیم معتقدند آنها در فصل پیش‌رو می‌توانند برنده سه‌گانه شوند.

جوگیری هواداران آرسنال: این فصل سه‌گانه می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها در بازی دوستانه‌ای از پیش‌فصل با تیم بوندس‌لیگایی لورکوزن روبه‌رو شدند. میکل آرتتا با توجه به اینکه لورکوزن فصل گذشته در لیگ داخلی شکست‌ناپذیر بود، انتظار یک بازی سخت را داشت.

با این حال، گل‌های الکساندر زینچنکو و لئاندرو تروسارد در هشت دقیقه ابتدایی، تیم شمال لندن را در موقعیت خوبی قرار داد. زینچنکو که شماره پیراهن جدید و خاص خود را به تن داشت، در دقیقه هفتم با ضربه‌ای از خارج محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. تروسارد یک دقیقه بعد با شوتی از فاصله نزدیک گل دوم را به ثمر رساند. هر دو گل با پاس‌های کای هاورتز به ثمر رسیدند.

2064859

هواداران از عملکرد آرسنال بسیار خوشحال بودند و در شبکه‌های اجتماعی به این نمایش واکنش نشان دادند. یکی از هواداران نوشت:«ما سه‌گانه را می‌بریم!» دیگری گفت:«این دفعه ما لیگ را می‌بریم.» یک نفر دیگر نوشت:«چه خبر است! چه پیشرفتی کرده‌ایم.» چهارمی گفت:«من هنوز شادی گل اول را تمام نکرده‌ام. آرام باشید.» پنجمی اضافه کرد:«ما فصل بعد همه چیز را می‌بریم.»
قبل از نیمه اول، وضعیت برای آرسنال بهتر شد و گابریل ژسوس توپ را از نیمه زمین برداشت و در یک حرکت انفرادی گل سوم را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها