کد خبر : 2060589 | 17 مرداد 1403 ساعت 21:51 | 18.5K بازدید | 29 دیدگاه

پیشکسوتان نباید سهم خواهی کنند

بخشی زاده: امیدوارم اوضاع آکادمی تراکتور بهتر شود

پیشکسوت فوتبال تبریز طی اظهاراتی حواشی این تیم و وضعیت تیم‌های پایه تراکتور را تشریح کرد.

بخشی زاده: امیدوارم اوضاع آکادمی تراکتور بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بخشی‌زاده نامی است که هواداران فوتبال در تبریز او را خوب می‌شناسند. بازیکن سابق و مربی کنونی که فصل گذشته با مس سونگون ورزقان عملکرد قابل قبولی داشت و در سال‌های گذشته نیز با ماشین‌سازی و مس سونگون نتایج خوبی را رقم زد.

بخشی‌زاده در گفتگویی که با خبرنگار ورزش سه در ابتدا پیرامون اوضاع تیم‌های پایه تراکتور می‌گوید: امیدوارم به وضعیت تیم‌های پایه رسیدگی شود و آکادمی تراکتور از شرایطی که در سال‌های گذشته بود، بیرون بیاید، طی سال‌های اخیر غیر از یک دوره ، ما اصلا ندیدیم که از تیم‌های پایه بازیکن شاخصی معرفی شود و این امر تاسف‌بار است.

بخشی‌زاده در ادامه اضافه کرد: شنیده‌ام که آقای زنوزی امسال طرح ویژه برای آکادمی دارد و علاوه بر تخصیص بودجه قابل توجه‌، ساختار و کادر شایسته و لایقی را تدارک دیده‌اند.

مربی سابق ماشین‌سازی در مورد کاهش تعداد بازیکنان تبریزی در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال هم راه‌شان مثل ما بود اما الان درست کردند. فولاد و سپاهان همیشه خوب بودند اما برای من تعجب‌آور است که چرا تراکتور اینطور بوده است. در 15 سال اخیر این افراد چند بازیکن از آکادمی تحویل لیگ برتر دادند که حالا اینطور صحبت می‌کنند؟

وی در واکنش به اظهارات اخیر یکی از پیشکسوتان درخصوص مالک باشگاه تراکتور بیان داشت: متاسفانه نمی‌دانم چرا اینطور است. افرادی که از آقای زنوزی سهم می‌گیرند همه چیز گل و بلبل است و بعد که سهم‌خواهی آنها تمام می‌شود، آقای زنوزی می‌شود آدم بد. من با آقای زنوزی از سال ۱۳۷۵ دوست هستم، زمانی که اصلا در فوتبال نبودند. به جز یک دوره هم اصلا در تیم‌هایشان نبودم و هیچوقت دنبال این موارد نیستم اما می‌گویم حداقل اگر چیزی می‌گویم ادب و اخلاق را رعایت کنیم و واقعیت‌ها را بگوییم. اینطور نباشد که وقتی هستیم، همه چیز خوب باشد و بعد که ما را کنار گذاشتند، بگوییم فلانی آدم بدی است.

بخشی‌زاده ادامه داد: ایشان پیشکسوت فوتبال تبریز هستند و من برایشان احترام قائلم، اما به نظرم اگر به تعادل نداشتن باشد که ایشان خودشان دو ماه با آقای زنوزی خوب هستند و بعد یک ماه بد هستند، نمی‌دانم ماجرا چیست. به هر حال نظرشان را گفتند و هرکسی نظری دارد و اما چنین رفتاری و گفتاری تاسف برانگیز است، نباید در حق آقای زنوزی بی‌انصافی شود.

2064854

وی افزود: خداراشکر فضای مجازی باعث شده تا مصاحبه‌های قدیمی موجود باشد. به نظر من خوب نیست که تا وقتی در مسندی هستیم، از افراد تعریف و تمجید کنیم و بعد که رفتیم، حرف دیگری بزنیم. من ناراحت می‌شوم می‌بینم در گروه‌ها و سایت‌ها اینطور علیه آقای زنوزی صحبت می‌کنند چون ایشان سرمایه فوتبال ما هستند و اگر نباشند، قدرشان را خواهیم دانست.

او درباره پیشکسوتان تبریزی گفت: من از پیشکسوتان خواهش دارم که از تیم حمایت کنند و آقای زنوزی را فراری ندهند. ایشان تیم را به مزایده گذاشتند و دیدید که هیچ خریداری پیدا نشد. ما در تبریز بیش از ۲۰ میلیاردر داریم اما کدام یک آمدند حتی یک تیم پایه تشکیل بدهند؟ من قصد چاپلوسی ندارم و ایشان ایراداتی هم دارند اما با تعامل باید حل کنیم. بهتر است جلسه بگذاریم برویم مشورت بدهیم. من تا به حال به جلسات ایشان نرفتم اما هر وقت پیشکسوتان خواستند، ایشان جلسه گذاشت. البته باید انتقاد و پیشنهاد کنیم و اینطور نباشد که سهم خواهی کنیم. اینطور نباشد که به جلسه برویم که بخواهیم تیم بگیریم و بعد هم که ما را کنار گذاشتند، بیاییم علیه همان فرد صحبت کنیم. این رفتارها زیبنده پیشکسوتان عزیز تبریزی نیست.

بخشی‌زاده در پایان عنوان کرد: من دلم برای فوتبال تبریز و آذربایجان می‌سوزد. از آقای زنوزی درخواست دارم بهترین تصمیم را برای آکادمی بگیرند چون وضعیت آکادمی حتی از تیم بزرگسالان هم مهمتر است. مطمئن باشید اگر بازیکنان تبریزی بیشتر به تراکتور و فوتبال ایران معرفی شوند، فوتبال ایران پیشرفت بیشتری خواهد داشت. فراموش نکنید یک زمانی نصف ترکیب اصلی تیم ملی بازیکنان تبریزی بودند اما حالا چطور؟ در 15 سال اخیر همین افراد که این روزها صحبت می‌کنند، چه خروجی‌ای را از آکادمی رقم زدند؟ فقط باید بگویم امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.

2064855

دیدگاه‌ها