کد خبر : 2060564 | 17 مرداد 1403 ساعت 19:16 | 87.3K بازدید | 84 دیدگاه

شوت‌های تمیروف بالاخره به تور رسیدند؛

گلزنی مهاجم گل نزن پرسپولیس مقابل اتلتیکو!

شرزود تمیروف مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان با شوتی سرکش موفق به باز کردن دروازه اتلتیکو مادرید شد.

گلزنی مهاجم گل نزن پرسپولیس مقابل اتلتیکو!

به گزارش "ورزش‌سه"، در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم اهالی فوتبال با یکی از گل نزن‌ترین بازیکنان پرسپولیس آشنا شدند؛ مهاجم سابق پاختاکور که برای حل مشکلی سرخپوشان در اسفندماه به اردوی این تیم اضافه شد اما با وجود اینکه قراردادش یک‌ونیم ساله بود، در پایان فصل به دلیل عملکرد پرانتقادی که داشت راه جدایی در پیش گرفت و به پیکان پیوست.
حضور تمیروف در پیکان زیر نظر مجتبی حسینی هم موفقیت‌آمیز نبود و پیکانی‌ها در حالی فصل را تمام کردند که در خط دفاعی عملکرد فوق‌العاده داشتند ولی در گلزنی بسیار ضعیف عمل کردند و تمیروف هم نتوانست به این تیم کمکی کند.

ویدئو: 349355

درنهایت پس از یک سال‌ونیم حضور تمیروف در لیگ برتر فوتبال ایران بدون اینکه دستاورد خاصی داشته باشد تمام شد و او ماجراجویی خود را خارج از فوتبال ایران دنبال کرد.

اما یک بازی دوستانه باعث شد که بار دیگر نام تمیروف سر زبان‌ها بیفتد؛ جایی که اتلتیکومادرید در یکی از آخرین بازی‌های تدارکاتی خود پیش از شروع مسابقات لالیگا به مصاف کیچه هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه شش بر یک برنده مسابقه شد.
اما نکته جالب توجه این مسابقه گلزنی تمیروف مقابل شاگردان سیمئونه بود و از آن جالب توجه‌تر گلی بود که مهاجم ازبکستانی کیچه به ثمر رساند.

2064786

تمیروف بارها در فوتبال ایران، چه در پرسپولیس و چه با پیراهن پیکان شوت‌های عجیب و غریبی را برای گلزنی امتحان کرد که قدرت بالایی داشتند ولی کاملا بی‌دقت بودند. با این حال تمیروف سرانجام در یک مسابقه که چشم زیادی به آن بود توانست قدرت و دقت را تلفیق کند و با شوتی مهارنشدنی دروازه شاگردان سیمئونه را باز کند تا قدرت شوتزنی بالای خود را در یک رقابت بین‌المللی و یکی از بهترین تیم‌های دنیا به نمایش گذاشته باشد.

دیدگاه‌ها