کد خبر : 2060555 | 17 مرداد 1403 ساعت 18:33 | 22.2K بازدید | 67 دیدگاه

دغدغه قلعه‌نویی برای برگزاری بازی ایران مقابل قرقیزستان:

شاید بازی تیم ملی در کشور دیگری برگزار شود!

امیر قلعه‌نویی درخواست برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه دیگری را داشته است.

شاید بازی تیم ملی در کشور دیگری برگزار شود!

به گزارش "ورزش سه"، آن‌طور که از بیانیه سپاهانی‌ها پیداست، بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان برگزار نخواهد شد. امروز نیز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شده که در آن امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، تأکید کرده است که فدراسیون باید این بازی را در یک ورزشگاه مناسب انجام دهد.

در این راستا، حتی برگزاری بازی تیم ملی در یک کشور دیگر نیز مطرح شده است. در حال حاضر، ورزشگاه مشهد به عنوان یکی از گزینه‌ها شناخته می‌شود، اما با توجه به اتفاقاتی که در بازی ایران و لبنان رقم خورد، بعید به نظر می‌رسد که این بازی در آن ورزشگاه برگزار شود.

ایران تنها دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان را برای برگزاری این مسابقه مطرح کرده است. این موضوع جای تعجب دارد که در آستانه برگزاری لیگ بیست‌وچهارم، حتی یک زمین مناسب برای برگزاری بازی تیم ملی در دسترس نیست و هر یک از این ورزشگاه‌ها شرایط و مشکلات خاص خود را دارند.

این وضعیت نگران‌کننده است، زیرا با توجه به برگزاری لیگ 16 تیمی، باید دید که چگونه و با چه امکاناتی این لیگ پوشش و برگزار خواهد شد. این چالش‌ها می‌تواند تأثیر منفی بر عملکرد تیم‌ها داشته باشد و حتی مصدومیت‌ها و حواشی دیگری را به طور کلی در فوتبال ایران ایجاد کند.

دیدگاه‌ها