کد خبر : 2060550 | 17 مرداد 1403 ساعت 18:19 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

اولین واکنش سرمربی آلمان به قضاوت جنجالی

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان از نوع قضاوت داور اسلواکیایی شکایت دارد.

اولین واکنش سرمربی آلمان به قضاوت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک پاریس در حالی که دو بر صفر پیش بود با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.

میخاییل وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان، از نوع قضاوت یورای مکری، داور اهل اسلواکی، در بازی با فرانسه بسیار ناراحت است. او در مصاحبه با یک سایت بین‌المللی گفت: "چرا داور مسابقه خطای حمل بازیکن ما را گرفت در حالی که بازیکنان فرانسه بارها همین حرکت را انجام دادند ولی خبری از سوت داور نبود!"

همچنین میخاییل وینیارسکی در ادامه افزود: "در ست پنجم، داور یک کارت قرمز به توبیاس کریک نشان داد و یک امتیاز مفت را فرانسه به دست آورد. داور حق داشت به توبیاس کریک کارت نشان بدهد اما چرا قرمز؟ یورای مکری می‌توانست با توجه به حساسیت بازی به او کارت زرد نشان بدهد. مگر ابر کاراکورت در تیم ملی زنان ترکیه همین‌گونه رفتارها را انجام نمی‌دهد؟ پس چرا داوران با او مهربان هستند؟"

وینیارسکی در پایان صحبت‌های خود نیز اعلام کرد: "ما تیم بزرگی ساخته‌ایم که می‌تواند والیبال واقعاً خوب بازی کند. هر شکستی دردناک است، مخصوصاً این شکست، چون یک قدم تا مدال و رویاهایمان فاصله داشتیم. روزهای سختی در پیش است."

دیدگاه‌ها