کد خبر : 2060546 | 18 مرداد 1403 ساعت 05:11 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

حرف‌های تیرانداز مشهور کره پس از شهرت جهانی:

به من نگویید هیت وومن، من ضدخشونتم!

کیم یه‌ جی، تیرانداز کره جنوبی که به واسطه اکتش در مسابقات شبیه شخصیت قاتل‌‌ در فیلم‌های جنایی به نظر می‌رسید، چهره متفاوتی از خود به رسانه‌ها نشان داد‌.

به من نگویید هیت وومن، من ضدخشونتم!

به گزارش "ورزش سه"، دارنده مدال نقره تیراندازی کیم یه جی 31 ساله که مورد توجه مردم سراسر جهان از جمله ایلان ماسک قرار گرفته است و به عنوان یک ستاره محبوب در المپیک 2024 پاریس شناخته شد به کره جنوبی بازگشته است.

تیم تیراندازی کره جنوبی، از جمله کیم یه جی، امروز از طریق فرودگاه بین المللی اینچئون به خانه خود بازگشتند. کیم یه جی یک مدال نقره از تیراندازی تپانچه بادی 10 متر در المپیک پاریس به دست آورد.

پس از آن، ویدیویی در شبکه های اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شد که کیم یه جی را نشان می‌دهد که حتی پس از ثبت رکورد جهانی جدید در فینال تپانچه 25 متری جام جهانی تیراندازی باکو در ماه مه، اسلحه خود را بدون هیچ گونه ترس و تغییر در حالت چهره‌اش زمین می‌گذارد و با این کار توجه زیادی را به خود جلب کرد.

2064733

او اسلحه‌اش را با حالتی سرد مانند یک شخصیت «قاتل» در فیلم اکشن کنار گذاشت و حتی ایلان ماسک، صاحب ایکس در مورد او نوشت:« بیایید او را در یک فیلم اکشن بازی بدهیم.»

در طول مسابقه، او بی‌نهایت آرام بود، اما پس از بازی‌ها، جذابیت درخشان‌تر و عجیب‌تری نسبت به هر تیرانداز دیگری به نمایش گذاشت و باعث شد بسیاری از مردم لبخند بزنند. کیم یه جی در مورد این واکنش‌ها گفت: من سپاسگزارم که اینطور به نظر می‌رسد. ایلان ماسک چیزهای زیادی در مورد تیراندازی به من آموخته است! این نتیجه ضعیفی است، اما من بابت تبریک‌هایی که به من گفت سپاسگزارم.

کیم یه‌ جی که به وجد آمده بود و سرش را با حالت "متشکرم" خم کرده بود، با این کار کلاه خود را به میکروفون جلوی خود کوبید و گفت: خدایا! او گوشه دهانش را با یک سمت تا حدودی شلخته بالا برد و شوخ طبعی خود را نشان داد؛ برخلاف بازی که او فقط کمال و آرامش را نشان می‌داد تا جایی که با قاتل‌های سریالی فیلم‌ها مقایسه شود.

2065040

کیم یه جی در مورد تضاد بین ظاهر او به عنوان یک تیرانداز و شخصیت او در زندگی روزمره و به نمایش گذاشتن شخصیت ضد جنگی خود گفت: همه این را می‌گویند. همکاران و دوستانم می‌دانند که من چنین شخصیتی دارم.

کیم یه جی در مسابقه تپانچه 25 متر هم به دنبال کسب مدال طلا بود، اما به فینال راه پیدا نکرد زیرا یازدهمین شوت او به پایان رسید و صفر شد. کیم در این باره گفت: این تمام چیزی نیست که در زندگی من وجود دارد. زندگی ادامه دارد و این فقط یک رقابت است.

دیدگاه‌ها