کد خبر : 2060543 | 18 مرداد 1403 ساعت 05:05 | 19.4K بازدید | 9 دیدگاه

چهره محبوب انگلیس در المپیک کیست

کیلی هاجکینسون با توجه به افتخار آفرینی خود تبدیل به یکی از ورزشکاران مشهور المپیک پاریس ۲۰۲۴ شد.

چهره محبوب انگلیس در المپیک کیست

به گزارش ورزش سه، کیلی هاجکینسون بریتانیایی که حالا در سن ۲2 سالگی موفق شد به مدال طلای المپیک پاریس برسد و با شاهکاری که در دوی ۸۰۰ متر زنان انجام داد، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، از نگاه تماشاگران المپیک به عنوان زیباترین ورزشکار این دوره شناخته شده است.

او که پیش‌تر در المپیک توکیو به مدال نقره رسیده بود و به عنوان یکی از ورزشکاران ویژه کاروان بریتانیا محسوب می‌شد، پیش از کسب مدال طلا ۲۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت و حالا این عدد به ۴۳۲ هزار رسیده است تا روندی صعودی را تجربه کند!

او با توجه به اینکه هوادار تیم منچستریونایتد است، مورد حمایت این باشگاه نیز قرار گرفت و شیاطین سرخ جدای از پست مشترکی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند، قرار است از او برای حضور در دیدار جام خیریه مقابل منچسترسیتی و اولین دیدار خانگی این تیم دعوت شده تا مدالش را در ورزشگاه به هواداران نشان دهد.

باشگاه منچستریونایتد درباره این دعوت از او در سایت رسمی خود نوشت: ما کیلی را از سال‌ها قبل می‌شناسیم. مادرش از دهه ۸۰ میلادی از کسانی است که بلیط فصلی خریداری می‌کند. کیلی اکنون یکی از سریعترین زنان جهان است و ما به زودی او را ملاقات خواهیم کرد!

دیدگاه‌ها