کد خبر : 2060539 | 18 مرداد 1403 ساعت 04:30 | 34.8K بازدید | 25 دیدگاه

آمریکایی‌ها در ساحل اوماها روحیه گرفتند

حمله بروکس به طلا از مسیر نرماندی

دهکده المپیک پاریس نه، آرون بروکس و تیم آمریکا، مسیر سخت دیگری را برای تضمین طلا انتخاب کردند.

حمله بروکس به طلا از مسیر نرماندی

به گزارش "ورزش سه"، فداکاری قهرمانان سقوط کرده به ندرت فراموش می‌شود. برای کشتی گیران آمریکایی، سفر به فرانسه صرفاً برای افتخار المپیک نبود. سفری غرق در تاریخ و افتخار بود. پیش از حضور در المپیک، آرون بروکس و کشتی‌گیران دیگر تیم ایالات متحده از مکانی با اهمیت تاریخی دیدن کردند: ساحل اوماها در نرماندی.

یکی از کشتی‌گیران، میسون پاریس، ارتباط شخصی عمیقی با این زمین مقدس داشت. پدربزرگ او، ورمونت مارکوا، که او هرگز فرصت ملاقات با او را نداشت، تقریباً 80 سال پیش در جریان حمله معروف متفقین ملقب به روز D، شجاعانه جنگیده بود. مارکوا 20 سال قبل از تولد پاریس از دنیا رفت، اما میراث او در داستان‌ها و خاطراتی که در طول نسل‌ها منتقل می‌شد، ماندگار شد.

تنها ده روز قبل از اینکه آنها برای کسب مدال المپیک رقابت کنند، پاریس به همراه آرون بروکس، زین ردرفورد، کایل دیک و کایل اسنایدر یک سفر یک روزه را به نرماندی آغاز کردند. کشتی‌گیران با ایستادن بر روی شن‌های مقدس ساحل اوماها، سنگینی تاریخ و فداکاری‌های بسیاری را احساس کردند. برای پاریس، این لحظه پیوند عمیق با پدربزرگش بود، قهرمانی که شجاعت و مقاومتش راه را برای نسل‌های آینده هموار کرده بود.

در حالی که کشتی گیران به کشته‌شدگان ادای احترام می‌کردند، از شجاعت و اراده کسانی که قبل از آنها جنگیده بودند الهام گرفتند. سفر به نرماندی فقط یک درس تاریخ نبود. این یادآور ارزش‌هایی بود که آنها با خود در صحنه المپیک داشتند: افتخار، فداکاری، و تلاش بی‌وقفه برای عظمت.
برای ثبت این لحظه برای همیشه، پاریس عکس پدربزرگ خود را در ساحل قرار داد.

نه فقط ساحل که گورستان آمریکایی نرماندی توقفگاه دیگری برای آرون بروکس و بقیه اعضای تیم بود. ستارگان تیم ایالات متحده با کسب روحیه عالی از این سفر، برای رویارویی با یک مسابقه قدرتمند در این هفته آماده می‌شوند.

آرون بروکس و کشتی‌گیران تیم ایالات متحده به زودی تشک‌ها را به دست می‌گیرند

بازی های المپیک توکیو برای تیم کشتی فرنگی تیم ایالات متحده بسیار موفق بود. آنها آخرین بار 9 مدال کشتی گرفتند. اما آیا تیم پاریسی می‌تواند از این تعداد بالاتر برود؟

خب، به نظر می‌رسد که  ایالات متحده در حال شلیک به تمام شانس‌هاست. در دسته 86 کیلوگرم آنها آرون بروکس را در اختیار دارند. او با غلبه بر اسطوره‌ای مانند دیوید تیلور، قهرمان المپیک در این وزن، جایگاه خود را در پاریس به دست آورد. به علاوه، او به تازگی چهارمین عنوان NCAA خود را به دست آورده است و به نظر می‌رسد در اوج فرم قرار دارد.

دیدگاه‌ها