کد خبر : 2060536 | 18 مرداد 1403 ساعت 03:22 | 43.2K بازدید | 104 دیدگاه

واضح است که رقیب ندارد

توپ طلا را همین امروز به وینیسیوس بدهید

هافبک رئال مادرید پس از بازی برابر چلسی از تکامل و پیشرفت سطح وینیسیوس ستایش کرد و گفت واضح است او بهترین بازیکن دنیاست.

توپ طلا را همین امروز به وینیسیوس بدهید

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در دقیقه 57 بازی دوستانه برابر بارسا برای اولین بار پس از فینال لیگ قهرمانان برای رئال بازی کرد و با ورودش روند بازی را تغییر داد هرچند نتوانست مانع شکست شود. وینی امروز برابر چلسی نیز بهترین بازیکن رئال بود و پاس گل دوم را به براهیم دیاز داد. او را مدعی اول توپ طلا می دانند.

دنی سبایوس یکی از طرفداران این ایده است: «وینی بسیار باکیفیت است و این را فقط برای بازی امروزش نمی‌گویم. او سال‌های بسیار‌خوب و فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. فکر می‌کنم این اولین پاس گل این‌چنینی‌اش نیست و یک پاس مشابه را در برنابئو به جود داده بود. او بازیکنی است که می‌تواند یک تنه تیمش را برنده کند. حقیقت این است که وینی اکنون بهترین در جهان است و همه این را می دانند که شایسته توپ طلاست.»

این بازیکن اندلسی همچنین آینده خود را ارزیابی کرد، اگرچه ترجیح داد روی دیدار مقابل آتالانتا تمرکز کند. دنی گفت: «هنوز روزهایی از بازار نقل‌و‌انتقالات باقی مانده است اما من اینجا خوشحالم. اکنون روی بازی سوپرجام تمرکز کرده‌ایم. می خواهیم برگردیم، استراحت کنیم و فینال را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.»

دیدگاه‌ها