کد خبر : 2060534 | 18 مرداد 1403 ساعت 02:50 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

در اقدامی عجیب و کم سابقه:

تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت تیم‌های خوزستانی!

جلسه هم‌اندیشی تیم‌های خوزستانی برگزار شد و هیئت فوتبال این استان از نظارت ویژه روی دو تیم لیگ برتری خبر داد!

تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت تیم‌های خوزستانی!

به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه مشترک هم‌اندیشی پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران میان هیئت فوتبال خوزستان و دو تیم استقلال و فولاد خوزستان با هدف ایجاد همدلی و حمایت از این دو تیم در مسیر موفقیت برگزار شد. این جلسه با حضور عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان و نمایندگان دو باشگاه در محل ساختمان هیئت فوتبال خوزستان به مدت بیش از ۱۴۵ دقیقه ادامه داشت.

طالقانی در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین، به اهمیت توجه به دغدغه‌های هواداران و جلوگیری از تکرار بحران‌های فصل گذشته اشاره کرد. او گفت: “در سال‌های گذشته، هیئت فوتبال خوزستان با انتقادات زیادی از سوی هواداران و پیشکسوتان فوتبال مواجه شده بود و تلاش‌های زیادی برای رفع بحران‌های موجود در تیم‌های خوزستانی انجام دادیم.”

وی همچنین به سقوط تیم نفت آبادان از لیگ برتر اشاره کرد و افزود: “با وجود محدودیت‌های قانونی، هیئت فوتبال خوزستان به دنبال ایجاد همدلی و رفع مشکلات تیم‌ها بوده است.”

در ادامه، طالقانی از تشکیل یک کارگروه مشورتی خبر داد که به صورت نامحسوس عملکرد دو تیم استقلال و فولاد خوزستان را رصد خواهد کرد. این کارگروه گزارش‌های خود را به رئیس هیئت فوتبال خوزستان و سپس به مدیران عامل دو باشگاه ارسال خواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان جلسه از مدیران عامل دو باشگاه خواست تا در جلسات آینده حضور جدی داشته باشند و به دغدغه‌های هواداران توجه کنند. این جلسه نشان‌دهنده عزم جدی هیئت فوتبال خوزستان برای حمایت از تیم‌های محلی و ایجاد فضایی مثبت برای موفقیت آن‌ها در فصل جدید لیگ برتر بود.

البته اینکه هیئت فوتبال نظارت و قابلیت اجرایی در تیم‌های استان خوزستان پیدا کند اتفاقی عجیب و نادر است که در این هم‌اندیشی مطرح شد و در عین حال با موافقت و استقبال نماینده‌های دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان انجام شد، هیچ تیم دیگری در لیگ برتر و استان‌های حاضر در لیگ توسط هیئت فوتبال نظارت و بررسی نمی‌شود!

دیدگاه‌ها