کد خبر : 2060533 | 17 مرداد 1403 ساعت 17:26 | 66.7K بازدید | 57 دیدگاه

او باز هم سودای انتقام گرفتن دارد

شاهکار مبینا نعمت‌زاده در پیچ سخت المپیک

مبینا نعمت زاده با شکست دادن نایب قهرمان دوره قبلی راهی نیمه نهایی تکواندو المپیک پاریس شد.

شاهکار مبینا نعمت‌زاده در پیچ سخت المپیک

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های تکواندو سی‎و‌‌سومین دوره بازی‌های المپیک و در مرحله یک‌چهارم نهایی مبارزات وزن ۴۹- کیلوگرم زنان مبینا نعمت‌زاده به مصاف «آدرینا ایگلسیاس» از اسپانیا با رنکینگ ۲ المپیکی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برنز جهان ۲۰۲۳ رفت.

ویدئو: 349346

او در راند اول ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و خیلی‌خوب مبارزه را مدیریت کرد. نعمت‌زاده در راند دوم هم ۷ بر ۲ به پیروزی رسید تا در مجموع با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله نیمه‌نهایی شود و یک شگفتی بزرگ را رقم بزند. 

2064708

این دو تکواندوکار جوان پیشتر در مسابقات جایزه بزرگ پاریس با یک‌دیگر رقابت داشتند که در آنجا مبینا نعمت‌زاده شکست تلخی را تجربه کرد و در طرف مقابل نماینده اسپانیایی‌ها برای کسب مدال در این دیدار آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده بود ولی تکواندوکار ۱۹ ساله ایران موفق شد با پیروزی برابر او راهی نیمه‌نهایی شود و حالا چشم انتظار مشخص شدن حریفش باشد.

2064709

نعمت‌زاده در مرحله نیمه‌نهایی با برنده گوئو چینگ چینی و مروه دینچل از ترکیه بازی خواهد کرد که در قیاس برابر هر دوی آنها از نظر تجربه در شرایط پایین‌تری قرار دارد و همچنین او در بازی‌های آسیایی هانگژو برابر نماینده چین شکست خورده بود و در صورت تقابل دوباره شاهد یک نبرد انتقامی دیگر از این دختر ایرانی خواهیم بود.

2064710

حالا مبینا نعمت‌زاده با 19 سال سن به یک قدمی فینال المپیک رسیده و باید دید می‌تواند امشب یک اتفاق بزرگ را برای تکواندوی ایران رقم بزند یا خیر.

2064711
2064712

دیدگاه‌ها