کد خبر : 2060532 | 17 مرداد 1403 ساعت 17:11 | 19.3K بازدید | 19 دیدگاه

یک ستاره دیگر ژاپن رفتنی شد

سرعتی زن تیم ملی والیبال ژاپن از مسابقات ملی خداحافظی کرد.

یک ستاره دیگر ژاپن رفتنی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف تیم ملی والیبال ژاپن از مسابقات المپیک پاریس، چند بازیکن این تیم از جمله کنتارو تاکاهاشی و یوجی نیشیدا از تیم ملی والیبال ژاپن خداحافظی کردند که البته خداحافظی یوجی نیشیدا موقتی خواهد بود.

در جدیدترین کناره‌گیری و خداحافظی از تیم ملی والیبال ژاپن، آکیهیرو یامائوچی سرعتی‌زن با تجربه این کشور با انتشار متنی در اینستاگرام از تیم ملی والیبال ژاپن کناره‌گیری کرد.

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"روزهای خوب و سختی را با این تیم پشت سر گذاشتم، روزهای با ارزش و شادی بود. برای حمایت شما از تیم ملی والیبال ژاپن سپاسگزارم!

۱۰ سال حضور در تیم ملی والیبال ژاپن از سال ۲۰۱۴ نشان‌دهنده طول عمر است. من فقط می‌خواهم بگویم که از همه حمایت‌هایی که از همه دریافت کردیم بسیار سپاسگزارم.

نتایج آن چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم، اما از آنجایی که 'آخرین تورنمنت' بود، ما تمام تلاشمان را کردیم. من به همه کسانی که در المپیک شرکت می‌کنند بسیار افتخار می‌کنم.

ما خیلی سرگرم شدیم و همچنین لحظات سختی را با هم داشتیم. من خاطرات بی‌شماری را با این تیم به اشتراک می‌گذارم. این زمان گران‌بهایی بود، یکی از شادترین لحظات زندگی من.

در آخر، می‌خواهم از همه کسانی که از ژاپن ما را حمایت کردند و کسانی که برای دیدن بازی ما به پاریس آمدند تشکر کنم.

هنوز نمی‌توانم باور کنم که از سال ۲۰۱۴ نماینده ژاپن بوده‌ام. این سفر طولانی بوده است."

دیدگاه‌ها