کد خبر : 2060526 | 17 مرداد 1403 ساعت 16:12 | 74.6K بازدید | 69 دیدگاه

نه روکه را می‌خواهم، نه خولین آرائوخو

فلیک روی دو بازیکن بارسا قلم قرمز کشید

در تور آمریکا سرمربی آلمانی مشخص کرد که روی ویتور روکه و خولین آرائوخو برای فصل بعد حساب نمی‌کند و آنها باید بارسا را ترک کنند.

فلیک روی دو بازیکن بارسا قلم قرمز کشید

به گزارش "ورزش سه" با پایان یافتن تور باشگاه بارسلونا در ایالات متحده، زمان آن فرا رسیده که فلیک نتیجه‌گیری کند. مرد آلمانی چندین سرنخ در مورد اینکه کدام بازیکنان را نمی‌خواهد به جا گذاشته است. اکنون سرمربی آلمانی می‌داند که 10 روز مانده به شروع فصل روی چه بازیکنانی باید حساب کند.

بارسلونا سه بازی دوستانه انجام داد، رئال را برد و برابر سیتی و میلان نیز در 90 دقیقه به تساوی رسید.

2064688

بازی بعدی بارسا دوشنبه پیش‌رو در جام خوان گامپر خواهد بود و طبق ادعای اسپورت، از حالا مشخص است که او روی دو بازیکن در روز دوشنبه حساب نمی‌کند. اولی ویتور روکه است. این بازیکن برزیلی که در اولین بازی پیش فصل و پشت درهای بسته یک پنالتی مقابل اولوت را از دست داد، در اولین بازی در خاک آمریکا مقابل منچسترسیتی در بال چپ بازی کرد. فلیک، پائو ویکتور را به عنوان شماره «9» انتخاب کرد و درخشش عالی ویکتور با عملکرد ضعیف مهاجم برزیلی همراه شد.

2064685

هانسی در مقابل رئال مادرید، روکه را در دقیقه 77 به جای لواندوفسکی وارد زمین کرد و او عملا فرصتی برای انجام هیچ کاری نداشت. روکه امروز برابر میلان نیز فقط 13 دقیقه بازی کرد. بارسا در روزهای آینده به دنبال فروش یا انتقال قرضی مهاجم برزیلی است.

دومین بازیکن خولیان آرائوخو است. این بازیکن مکزیکی که در بازی مقابل منچسترسیتی به عنوان وینگر بازی کرد، حتی یک دقیقه هم مقابل رئال مادرید و میلان بازی نکرد. او برابر سیتی خوب نبود و در دو بازی بعدی یک دقیقه هم فرصت بازی نصیبش نشد. فلیک به آرائوخو اعتماد ندارد و به نظر می رسد او محکوم به ترک باشگاه بارسلوناست. سرمربی آلمانی ترجیح داد الکس وایه چپ پا در سمت راست برابر رئال بازی کند و ژول کنده کسی بود که در نیمه دوم بازی مقابل میلان مدافع راست بود. به این ترتیب، هم کنده و هم هکتور فورت و الکس وایه مقدم‌تر از آرائوخو هستند.

2064687

دیدگاه‌ها