کد خبر : 2060506 | 17 مرداد 1403 ساعت 14:39 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

فصلی آرام و بدون دغدغه خواهیم داشت

تبلیغ بابادی: سرمربی خارجی ما را خواهید دید

هیچ نظارتی روی نقل و انتقالات نیست و قیمت بازیکنان افزایش نجومی داشته است.

تبلیغ بابادی: سرمربی خارجی ما را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان نسبت به افزایش قیمت بازیکنان و شرایطی که نقل و انتقالات ایجاد شده انتقاداتی را وارد کرد و اعتقاد دارد باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد، بازیکن یک میلیاردی تا بیست میلیارد افزایش قیمت داشته است.

کیوان بابادی، مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان از نقش نظارتی هیئت فوتبال خوزستان ابراز خرسندی کرد و گفت: از اینکه هیئت فوتبال خوزستان از هم اکنون مطالبه‌گر وضعیت تیم استقلال خوزستان و دیگر تیم‌های اهوازی در لیگ برتر است، بسیار خوشحالم و این را به فال نیک می‌گیرم. اعتقاد دارم که نقش نظارتی هیئت فوتبال می‌تواند به عنوان یک پرچمدار بسیار تأثیرگذار باشد.

او همچنین به نکته‌ای انتقادی اشاره کرد و افزود: ای کاش این جلسه هم‌اندیشی بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر تشکیل می‌شد تا تیمی مانند استقلال خوزستان مجبور نشود بازیکنان خوب و ارزان خود را که بسیار در بقای تیم تأثیرگذار بودند، از دست بدهد یا این‌گونه گران شوند.

2062770

بابادی در ادامه به اهداف تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: تیم استقلال خوزستان ارزانی و جوانی را هدف خود برای حضور در لیگ برتر آینده قرار داده است. اگر بازیکنانی از رده دسته یک فوتبال جذب کردیم، دلیل آن جوانی، انگیزه و ارزانی است. ما تلاش کرده‌ایم تیم خوبی آماده کنیم و کادر فنی تیم، به خصوص سرمربی خارجی، مطمئناً در لیگ برتر دانش و درایت فنی خود را به نحو احسن نمایان خواهد کرد. این قول را به هواداران خود و اهالی فوتبال خوزستان خواهیم داد که فصلی آرام و بدون دغدغه رقم خواهیم زد.

مدیر عامل استقلال خوزستان همچنین به وضعیت جذب بازیکنان اشاره کرد و گفت که تاکنون ۵ بازیکن خارجی با باشگاه قرارداد بسته‌اند و تیم بعد از اردوی شهرکرد، هم‌اکنون در تهران به تمرینات تاکتیکی می‌پردازد.

او در پایان سخنان خود به مشکل قیمت‌گذاری در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: قیمت بازیکن در فوتبال ایران بدون نظارت و فاقد قانون تعیین می‌شود. متأسفانه هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری وجود ندارد و همه متوجه این ناترازی در فوتبال شده‌اند، اما آن‌هایی که باید این تورم فوتبالی را اصلاح کنند، هیچ گوش شنوایی برای رفع این معضل بزرگ ندارند. انگار برای هیچ‌کس مهم نیست که بازیکن یک میلیاردی بدون دلیل به بازیکن بیست میلیاردی تبدیل شده و زمانی که مربی و مدیر قصد دارند چنین بازیکنی را از لیست تیم حذف کنند، ده‌ها مدعی مقابل تصمیم آن‌ها صف‌آرایی می‌کنند.

دیدگاه‌ها