کد خبر : 2060504 | 18 مرداد 1403 ساعت 02:22 | 25.9K بازدید | 18 دیدگاه

شیرهای لندن آماده برای شروعی دوباره

چلسی با این 4 بازیکن به دنبال یک فصل متفاوت

هواداران چلسی از 4 بازیکن جوان تیمشان انتظارات ویژه‌ای دارند و مشتاق درخشش آنها در فصل پیش‌رو هستند.

چلسی با این 4 بازیکن به دنبال یک فصل متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل گذشته، انزو مارسکا برای فصل 2024/25 به عنوان سرمربی چلسی معرفی شد و قهرمان فصل گذشته چمپیونشیپ با لستر سیتی، با ذهنیت صبور و مبتکرانه قصد دارد مجددا روزهای خوب چلسی را معماری کند. آنها با پوچتینو روندی بسیار عجیب داشتند و در لحظه‌ای که کسی از آنها انتظار شکست نداشتند، به سختی می‌باختند و در بسیاری از اوقات مقابل تیم‌های بزرگ لیگ جزیره، در نقش یقه‌گیر عمل می‌کردند.
اکنون مارسکا پس از پشت سر گذاشتن پیش فصل لیست فروش را به تاد بولی و مدیران تیمش تحویل داده و این روند در حال طی شدن است ولی از آن مهمتر، مارسکا در طول این مدت نشان داد که روی 4 بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

کریستوفر انکونکو
در 14 بازی اولیه او برای چلسی مشخص بود که انکونکو توانایی این را دارد که به مانند دیگر وینگر‌های فرانسوی چلسی در قلب هواداران جا باز کند ولی مسلم است که بهترین گلزن بوندسلیگا در فصل 2022/23 پس از روزهایی که به دلیل مصدومیت خانه نشین بوده، اکنون برای شروع یک فصل ایده‌آل آماده است.

1970659

رومئو لاویا
اشتباه نکنید، او بازیکنی نیست که از آکادمی چلسی به تیم اصلی رسیده باشد! لاویا یکی از عجیب‌ترین هزینه‌هایی بوده که تاد بولی برای چلسی انجام داده و مصدومیت او در اولین تمرین خود با چلسی باعث شد تا لاویا فصل را در همان شروع از دست بدهد. لاویا از نظر آمادگی پختگی لازم را دارد و هافبک بلژیکی در پیش فصل موفق به جذب هواداران شده است.

2004973

مارک کوکوریا
هنوز هواداران چلسی باورشان نمی‎شود که کوکوریا در پایان فصل 2023/24 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد، با اسپانیا به مراحل پایانی یورو رسید، با عملکردی بی‌نظیر در آلمان قهرمان اروپا شد و به نظر بسیاری از کارشناسان حداقل یکی از 3 بازیکن برتر اسپانیا بود. او تبدیل به یک سوپر استار در ترکیب چلسی شده و نمایش چشمگیر دفاع کنار اسپانیایی در یورو 2024 باعث شده تا بن چیلول در آستانه خروج از این تیم قرار گرفته است!

2053456

مارک گویو
او را از بارسلونا به خدمت گرفتند و مهاجم 18 ساله شیرهای لندن در پیش فصل عملکرد خوبی از خود داشت و هواداران چلسی را مجذوب خود کرد. گویو با مارسکا خیلی زود ارتباط گرفته ولی با این حال سران چلسی به او اعتماد کافی را ندارند و زمانی که اخبار تاکید مدیران چلسی به جذب یک مهاجم را می‌شنویم، ابروهایمان در هم می‌رود، چرا که آنها در شرایط کنونی می‌توانند به مارک گویو اعتماد کنند.

2063245

دیدگاه‌ها