کد خبر : 2060503 | 17 مرداد 1403 ساعت 14:35 | 11.8K بازدید | 19 دیدگاه

سمیعی: 12 میلیون زائر در مشهد حضور خواهد داشت

میزبانی هفته اول استقلال همچنان نامشخص

مدیرعامل استقلال می‌گوید از آنجایی که 48 ساعت قبل از دیدار با ملوان زائرین زیادی در مشهد حضور دارند، میزبانی این آبی‌ها در این شهر قطعی نیست.

میزبانی هفته اول استقلال همچنان نامشخص

به گزارش "ورزش سه"، جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری امروز با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولین اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

یکی از مباحث مطرح شده در این خصوص، بحث میزبانی استقلال در ملوان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بود که البته تحقق این موضوع نیازمند تأیید نهایی مسئولین مشهد و شورای تأمین این شهر است.

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در پایان این جلسه و در جمع خبرنگاران و درخصوص اینکه آیا شورای تأمین مشهد با این موضوع موافقت می‌کند یا خیر، گفت: موضوع این است که مسابقه برابر ملوان حدود 48 ساعت قبل از اربعین برگزار می‌شود که پیش‌بینی شده شاهد حضور ۱۲ میلیون زائر در مشهد باشیم.

او ادامه داد: ما در حال صحبت هستیم که ان‌شاءالله این کار به‌طور محدود با تماشاگر انجام شود. اگر این امکان فراهم نشد، که قرار است تا فردا جواب نهایی را به ما بدهند. دوست داریم که بازی ما حتماً در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، به امید خدا. اگر نشد، در اطراف تهران و دو ورزشگاه نزدیک به تهران را مدنظر قرار داده‌ایم و در حال مکاتبه و پیگیری همزمان با آن‌ها هستیم.

بدین ترتیب باید گفت که میزبانی استقلال از ملوان در مشهد هنوز قطعی نیست و شورای تأمین باید نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند.

دیدگاه‌ها