کد خبر : 2060501 | 17 مرداد 1403 ساعت 14:30 | 22.4K بازدید | 18 دیدگاه

تنها یک راه‌حل وجود دارد؛

دلیل وضعیت فاجعه‌بار چمن نقش جهان

ورزشگاه نقش جهان از همان سال 1395 که در فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، در فصل تابستان دچار مشکل بود.

دلیل وضعیت فاجعه‌بار چمن نقش جهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، ورزشگاه نقش جهان از پاییز سال 1395 و پس از نزدیک به یک دهه در فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در ابتدای لیگ هفدهم بود که مشکلات این چمن در فصل تابستان نمایان شد. در آن مقطع کنده شدن چمن زیر پای بازیکنان در فصل تابستان مشکل اصلی چمن بود و وقتی به فصل سرما نزدیک می‌شدیم، چمن وضعیت مناسبی پیدا می‌کرد. 

مشکل اصلی چمن ورزشگاه نقش جهان زه‌کشی و زیرسازی آن است که در فصل تابستان امکان گردش روان آب را فراهم نمی‌کند و به همین دلیل ریشه‌ها دچار مشکل می‌شوند و مقاومت ندارند.

این مشکل طی سال‌های اخیر با کهنه شدن رویه چمن بیشتر خود را نشان می‌دهد و شب گذشته در حالی ورزشگاه نقش جهان میزبان بازی‌ سپاهان برابر شباب الاهلی بود که بدترین وضعیت چمن را طی سال‌های اخیر شاهد بودیم؛ شرایطی که حالا مسئولان باشگاه سپاهان را به فکر تعویض آن انداخته است.

ورزشگاه نقش جهان از بازی گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی هیچ مسابقه‌ای را میزبانی نکرده بود تا مشخص شود که وضعیت نامساعد چمن، زرد بودن رنگ آن و پستی و بلندی‌های زمین به انجام بازی بستگی ندارد و حالا باید دید مسئولان باشگاه اصفهانی چه ایده‌ای برای پایان دادن به این معضل دارند.

دیدگاه‌ها