کد خبر : 2060496 | 17 مرداد 1403 ساعت 14:18 | 185.6K بازدید | 277 دیدگاه

توافق با سوچی، انتظار برای امضا

غیررسمی: یحیی عطیه به پرسپولیس پیوست!

باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد با باشگاه سوچی و یحیی عطیه به توافق برسد.

غیررسمی: یحیی عطیه به پرسپولیس پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه با سوچی روسیه و یحیی عطیه‌الله برای امضای قرارداد رسمی به توافق کامل رسیده و متن قرارداد برای آنها ارسال شده است.

مدیرعامل پرسپولیس صراحتا گفت که موافقت یحیی عطیه دو روز پیش جلب شده و شب گذشته باشگاه سوچی روسیه هم چراغ سبز را به سرخپوشان داده تا این انتقال حالت رسمی و نهایی به خود بگیرد.

با توجه به توافق پرسپولیس با بازیکن و باشگاه، به نظر می‌رسد این انتقال را باید انجام‌شده در نظر گرفت و احتمالا باشگاه پرسپولیس نیز تا ساعاتی بعد این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

درویش در این مورد گفت: صحبت‌هایمان از یکی دو روز پیش را کردیم‌ و موافقت ایشان را داشتیم که مستلزم این بود که باشگاه‌شان هم با انتقال‌شان موافقت کند. ساعت ۲ صبح هم صحبتی داشتیم و آنها هم موافقت کردند.

وی همچنین افزود: باید یک قرارداد سه جانبه بین ما، سوچی و ایشان امضا می‌شد که همین چند لحظه پیش پرسیدم و گفتند ما این قرارداد را برای آقای یحیی فرستادیم که امضا کند و برای ما بفرستد.

انتقال یحیی عطیه به پرسپولیس احتمالا به صورت قرضی انجام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس سومین بازیکن آفریقایی خود را در این پنجره نقل و انتقالات جذب خواهد کرد. پیش از این ایوب العملود و الکسیس گندوز به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوستند.

همچنین در صورت جذب یحیی عطیه، پرسپولیس پنجمین بازیکن خارجی لیست خود را هم ثبت خواهد کرد و البته هنوز یک جای خالی در لیست خواهد داشت.

دیدگاه‌ها