کد خبر : 2060489 | 17 مرداد 1403 ساعت 13:55 | 143.1K بازدید | 79 دیدگاه

ادعای عجیب ستاره جنجالی اسپانیا

کاش از تیمی 4 گل می‌خوردیم که فوتبال بلد بود

جنی هرموسو، ستاره تیم زنان فوتبال اسپانیا، بعد از شکست سنگین برابر برزیل ادعایی عجیب را مطرح کرد.

کاش از تیمی 4 گل می‌خوردیم که فوتبال بلد بود

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم مشهور و جنجالی بعد از شکست 4-2 و ناکامی در رسیدن به فینال المپیک اعتراف کرد که اسپانیا خوب بازی نکرد، اما از وقت تلف کردن برزیلی‌ها نیز انتقاد کرد.

هرموسو امروز گفت: «من هنوز شوکه‌ام. ما در مورد فینال و شانس کسب طلا بسیار هیجان‌زده بودیم، زیرا سال فوق‌العاده خوبی را پشت سر گذاشتیم و حتی منتظر بودیم که بتوانیم در فینال بازی‌های المپیک بازی کنیم، اما در واقع فوتبال خوبی بازی نکردیم. این ناامیدکننده بود. گل‌های بسیار بدی خوردیم ولی حالا باید برای برنز تلاش کنیم.»

هرموسو ادامه داد: «دردآور این است که از تیمی 4 گل خوردیم که فوتبال بازی نمی‌کرد. شکست برابر تیمی که به نظر من فوتبال بازی نمی‌کند، دردناک‌تر است. برزیلی‌ها فقط وقت تلف می‌کردند. ما بازی می‌کردیم، آنها به گل می‌رسیدند ولی فوتبال همین است و در نهایت نتیجه پایانی ملاک است.»

او با اشاره به اشتباه کاتا کول (دروازه‌بان) که منجر به گل اول برزیل شد نیز گفت: «می‌دانستیم که آنها منتظر اشتباه ما بودند و با اولین اشتباهی که داشتیم، آنها گل زدند. بازگشت سپس دشوار شد. تیم‌ها سبک بازی ما را مطالعه می‌کنند و می‌دانند چگونه به ما آسیب بزنند. من این فوتبالی که برزیل ارائه داد را دوست ندارم، اما وقت تلف کردن انگار برای آنها ارزشش را داشت.»

دیدگاه‌ها