کد خبر : 2060486 | 17 مرداد 1403 ساعت 13:48 | 92.6K بازدید | 144 دیدگاه

تصمیم‌گیری نهایی لیگ بیست و چهارم

فوری: پرسپولیسِ اراک، استقلالِ مشهد!

کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها تصمیم نهایی را در مورد محل جدید میزبانی از بازی‌های پرسپولیس و استقلال اعلام کرد.

فوری: پرسپولیسِ اراک، استقلالِ مشهد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش و در پایان جلسه کارگروه ورزشگاه‌ها که با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه سرخابی به انجام رسید، تصمیم بر این شد که پرسپولیس در اراک میزبانی خود را انجام دهد و استقلال هم در صورت کسب مجوز برای بازیهای خانگی خود پای به مشهد بگذارد.

پیشنهاد استادیوم امام رضا از سوی فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال مطرح شد اما امیرحسین روشنک مسئول سازمان لیگ اعلام کرد که بازی در استادیوم امام‌رضا نیازمند مجوز خواهد بود که هنوز صادر نشده است.

1166823

با این حال رضا درویش از اعلام نام استادیوم موردنظر خود اجتناب کرد و گفت که از سازمان لیگ درخواست دارد تا استادیوم‌های دارای امکان میزبانی را معرفی کنند. در ادامه روشنک اعلام کرد که استادیوم آلومینیوم اراک مناسب میزبانی از پرسپولیس است.

البته نکته جالب اینکه استادیوم اراک هم فاقد گیت الکترونیکی است و قرار شده 4-5 ورودی برای بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن آماده شود تا در ادامه سایر گیت‌ها هم در اختیار قرار بگیرند.

2064612

این برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران است که پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم وجود ورزشگاه مناسب در پایتخت مجبور به خروج از تهران می‌شوند و در شهر دیگری بازی‌های خانگی خود را برگزار می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ استادیوم تختی تا یک ماه آینده امکان میزبانی نخواهد داشت و شرایط میزبانی ورزشگاه آزادی نیز هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها