کد خبر : 2060483 | 17 مرداد 1403 ساعت 13:43 | 99K بازدید | 75 دیدگاه

راه حل در خانه است

جایگزین آلوارز در سیتی: ایده شگفت‌انگیز گواردیولا

مهاجم آرژانتینی به اتلتیکو مادرید رفته و به گفته رسانه‌های انگلیسی، پپ گواردیولا به دنبال راه حلی جالب برای جبران خلا او است.

جایگزین آلوارز در سیتی: ایده شگفت‌انگیز گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، این انتقال در حال حاضر نهایی شده و خولین آلوارز، بازیکن جدید اتلتیکو مادرید است. خولین از منچسترسیتی جدا می‌شود به دلیل اینکه می‌خواهد بیشتر بازی کند و به نظر، شکاف مهمی در خط حمله منچسترسیتی ایجاد خواهد کرد.

او شروع کننده بلامنازع و همیشگی در ورزشگاه اتحاد نبود و همیشه پشت سر برای بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، فودن و دی بروینه بود. با این حال واضح است که پپ گواردیولا باید نبود او را به نوعی جبران کند. با خرید بازیکن؟

اگر کسی انتظار داشت که مربی کاتالان یک مهاجم در کلاس جهانی را به جای او بخرد، ممکن است ناامید شود. حداقل باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا آنچه سایت اتلتیک، ادعا کرده قابل اعتماد است یا خیر. به گزارش این سایت معتبر انگلیسی، گواردیولا قرار نیست از خزانه باشگاه برای پر کردن جای خالی ملی پوش آرژانتینی استفاده کند چرا که راه حل در خانه است.

ایده مبتکرانه مربی می‌تواند نتیجه بدهد و در این روند، هزینه‌های قابل توجهی برای باشگاه صرفه جویی کند. اما پپ در مورد چه چیزی فکر می‌کند؟

او معتقد است اصلا نیاز به خرید مهاجم نیست. سیتی فیل فودن همه کاره را دارد که در جلو کنار هالند بازی می‌کند. روزی که این دو خسته باشند، اسکار باب و ساوینیو، خرید جدید باشگاه انگلیسی، آماده ورود به میدان هستند. خولین رفتنی شده، ولی کسی جای او نمی آید. سیتی معدنی از ستاره‌های باکیفیت است.

دیدگاه‌ها