کد خبر : 2060478 | 17 مرداد 1403 ساعت 13:26 | 11.4K بازدید | 16 دیدگاه

سپاهان از نقش جهان برود، تیم ملی به اصفهان می‌رود!

مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون می‌گوید با شرایط فعلی امکان میزبانی نقش جهان از بازی تیم ملی وجود ندارد.

سپاهان از نقش جهان برود، تیم ملی به اصفهان می‌رود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، وضعیت ورزشگاه نقش جهان در میزبانی از شباب الاهلی فاجعه بار بود و درنهایت در حالی که نتیجه بازی به طور کلی تحت تاثیر چمن مسابقه قرار داشت، این شاگردان مورایس بودند که ضرر کردند و با باخت 4 بر یک زمین مسابقه را ترک گفتند.

پس از میزبانی نقش جهان از شباب الاهلی و وضعیت چمن آن که برای همه آشکار شد، حالا مسئولان فدراسیون هم برای برگزاری اولین بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی دودل شده اند.

نبی نایب رئیس فدراسیون صبح امروز نشستی با خبرنگاران داشت و در بخشی از صحبت‌هایش بیان کرد که در شرایط فعلی امکان برگزاری بازی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد.

نایب رئیس فدراسیون سپس اضافه کرد تنها در صورتی امکان برگزاری این مسابقه ملی در اصفهان وجود دارد که سپاهان سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را به ورزشگاه دیگری انتقال دهد تا امکان بهسازی چمن ورزشگاه نقش جهان ایجاد شود.

با تمام این‌‍‌ها به نظر نمی‌رسد ورزشگاه نقش جهان آمادگی لازم برای میزبانی از تیم ملی را داشته باشد و امیر قلعه‌نویی باید به فکر پیدا کردن یک ورزشگاه جایگزین برای اولین بازی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی باشد.

الان در ورزشگاه نقش جهان بعد از بازی دیروز تشکیک اینکه بازی تیم ملی در آنجا برگزار شود، مبرهن است.

دیدگاه‌ها