کد خبر : 2060474 | 17 مرداد 1403 ساعت 13:19 | 21.6K بازدید | 20 دیدگاه

باید تا فردا تصمیم بگیریم

روشنک: پیشنهاد ما به پرسپولیس اراک است

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می‌گوید بهترین گزینه برای میزبانی از دیدار پرسپولیس در هفته اول ورزشگاه امام خمینی اراک است.

روشنک: پیشنهاد ما به پرسپولیس اراک است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، در جلسه امروز ستاد استاندارد سازی ورزشگاه‌ها در خصوص استادیوم میزبان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته اول صحبت کرد و گفت بهترین گزینه برای سرخ‌ها ورزشگاه امام خمینی اراک خواهد بود.

او عنوان کرد: ما هفته بعد بازی داریم و باید همه چیز را نهایتا تا فردا مشخص کنیم، چون تیم‌های روبرو می‌خواهند بلیت بگیرند و اسکانشان را مشخص کنند و نمی‌توانیم ۲-۳ روز قبل از بازی تازه به آنها اعلام کنیم بازی کجاست. استقلال یک هفته بیشتر فرصت دارد و ما فورس بیشتر را برای پرسپولیس داریم. دیروز با اراک صحبت کردیم و می‌دانم که خود آقای درویش هم صحبتی داشتند.

روشنک ادامه داد: اراک دو مسئله دارد که اگر برسد هیچ مشکلی ندارد. آنها خودشان هفته دوم بازی دارند و برنامه‌ریزی‌شان برای این بوده که کلیه اقدامات برای هفته دوم انجام شود. طبیعتا با توجه به اینکه پرسپولیس هفته اول بازی دارد، ممکن است برخی کارها به طور کامل انجام نشود. عمده مسئله آنجا، بحث گیت است. آقای رجاییان به ما قول داد که تا شنبه یا یکشنبه حداقل ۴-۵ گیت می‌گذارند تا مشکل تا حدی رفع شود و پس از آن برای هفته‌های بعد می‌توانند گیت‌های دیگر را نصب کنند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: مسئله دیگر بحث CIP است که با توجه به اینکه VIP قابل استفاده است، می‌توانیم CIP را به طور کامل ببندیم و از VIP استفاده شود. طبیعتا ما باید با توجه به شرایط تصمیم‌گیری کنیم. دوست داریم بازی‌ها در بهترین ورزشگاه‌ها انجام شود اما با این شرایط پیشنهاد ما برای پرسپولیس اراک است که مشکلی ندارد و شورای تامینش هم مجوزها را می‌دهد. فکر می‌کنم اگر خود باشگاه هم موافق باشد، بتوانیم روی اراک بحث کنیم و تا فردا تصمیم‌ بگیریم تا تیم روبرو هم کارهایش را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها