کد خبر : 2060468 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:59 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

هیچ خبری از تیم‌های بزرگ نیست؛

تشکیل تیم زنان، آخرین اولویت سرخابی‌ها!

در فاصله کمتر از یک ماه تا قرعه‌کشی لیگ‌های زنان، باشگاه‌ها هیچ پیشرفتی در روند تشکیل تیم‌های زنان خود نداشته‌اند.

تشکیل تیم زنان، آخرین اولویت سرخابی‌ها!

به گزارش ''ورزش سه''، درحالی‌که با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای، باشگاه‌هایی که خواستار دریافت مجوز و حضور در مسابقات آسیایی هستند؛ باید تیم زنان خود را تشکیل دهند، باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران ازجمله استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، گل گهر، ذوب آهن و... هیچ اقدام خاصی در این مسیر انجام نداده و صرفا با ارسال یک نامه به سازمان لیگ، تشکیل تیم زنان خود را اعلام کرده‌اند.

در باشگاه استقلال، لیلا سادات محمدیان به عنوان معاون زنان این باشگاه تا به امروز حتی موفق به برگزاری یک جلسه با فرشید سمیعی نشده و گویا آبی‌ها تشکیل تیم زنان را در اولویت‌های اجباری و آخر خود قرار دادند.

در باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب هدی خوش‌بیان، کارمند بخش دبیرخانه به عنوان مدیر تیم زنان، هیچ قدم دیگری برداشته نشده و از این باشگاه خبر می‌رسد که خوش‌بیان کماکان به انجام امور دبیرخانه مشغول است!

در باشگاه تراکتورسازی، با تصمیم زنوزی قرار است چند دختر تبریزی که علاقه‌مند به فوتبال هستند؛ تیم زنان این باشگاه را راه‌اندازی کنند اما این باشگاه‌ها هم هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص روند تشکیل تیم زنان خود اعلام نکرده است.

در باشگاه فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده قصد دارد تیمی بومی را روانه رقابت‌های لیگ دسته دو کند! او قصد ندارد هزینه چندانی صرف این تیم کند و صرفا برای رفع موانع کسب مجوز حرفه‌ای، قصد تشکیل تیم را دارد.

ذوب‌آهن، شمس‌آذر، گل‌گهر و سایر باشگاه‌ها هم در وضعیت کاملا مبهمی قرار دارند و هیچ خبر رسمی‌ای در این خصوص از باشگاه‌ها منتشر نمی‌شود.

دیدگاه‌ها