کد خبر : 2060467 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:54 | 68.6K بازدید | 77 دیدگاه

درگیری ستاره بارسلونا با تیاگو: پنالتی نمی‌زنم!

ویتور روکه و تیاگو آلکانتارا در حاشیه دیدار دوستانه بارسلونا برابر میلان با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

درگیری ستاره بارسلونا با تیاگو: پنالتی نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به رسم چند سال گذشته برای برگزاری تور پیش فصل راهی کشور آمریکا شده و چند دیدار دوستانه را هم در این کشور برگزار کرده است. آنها کم‌کم آماده بازگشت به اسپانیا برای شروع رقابت‌های لالیگا می‌شوند و شب گذشته آخرین دیدار دوستانه را در آمریکا برگزار کردند.

شاگردان هانسی فلیک در این بازی که در شهر بالتیمور برگزار شد روبروی میلان به میدان رفتند و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند و این میلان بود که موفق شد با نتیجه ۳-۴ در این بازی به پیروزی برسد.

2064576

اما اتفاق عجیبی که در جریان این بازی و پیش از شروع ضربات پنالتی رخ داد مربوط به درگیری لفظی روکه با تیاگو آلکانتارا در کنار زمین بود که از چشم هواداران و خبرنگاران دور نماند. هنوز مشخص نیست که این درگیری دقیقا به چه دلیلی رخ داده اما گفته می‌شود که این ستاره برزیلی تمایل به زدن ضربات پنالتی نداشت و به همین دلیل جدال لفظی با مربی جوان بارسا شکل گرفت.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این بازیکن از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد. فلیک هم مانند ژاوی تمایلی به استفاده از او در ترکیب تیمش ندارد و مدیران بارسا امیدوار هستند که بتوانند با فروش او بخشی از بودجه خرید بازیکنان مدنظرشان را تامین کنند.

دیدگاه‌ها