کد خبر : 2060466 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:53 | 32.4K بازدید | 21 دیدگاه

تأمین فوری 40 میلیون یورو

سه شرکتی که به نجات بارسلونا آمدند

منابع نزدیک به بارسلونا اطمینان می‌دهند که تامین 40 میلیون یوروی نجات‌بخش از سوی سه کمپانی سرمایه‌گذار نزدیک به باشگاه پوشش داده می‌شود.

سه شرکتی که به نجات بارسلونا آمدند

به گزارش "ورزش سه"، اینکه بارسلونا پول جذب دنی اولمو را دارد یک بحث است و تامین منابع مالی لازم برای ثبت قراردادها مبحث دیگری محسوب می‌شود. تا به امروز، باشگاه بارسلونا هنوز 40 میلیونی را که قرار بود زمستان گذشته از صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو دریافت کند، ولی این شرکت زیر قولش زد، تامین نکرده است.

بدون این پول بارسا در انتقالات مشکل دارد و فعلا فقط کار جذب دنی اولمو را نهایی کرده و البته هنوز رسمی نشده است. اگرچه لالیگا کاهش هزینه‌های باشگاه را بسیار ارزشمند می‌داند (صورتحساب دستمزد که حدود 250 میلیون کاهش یافته است) ولی بارسا هنوز برای خرید در بازار به پول بیشتری نیاز دارد و قرار است 40 میلیون یوروی حیاتی به سرعت از طریق مشارکت سرمایه‌گذارانی که به باشگاه مرتبط هستند، پوشش داده می‌شود.

طبق ادعای آاس، این سرمایه‌گذاران شرکت اسپاتیفای (در حال حاضر اسپانسر پیراهن بارسا) آرامارک، یک شرکت پذیرایی، و نایکی، تامین کننده تجهیزات ورزشی، هستند. سه شرکتی که می‌توانند ناجی بارسلونا در تابستان باشند و خلأ 40 میلیون یوروی لیبرو را پر کنند.

دیدگاه‌ها