کد خبر : 2060464 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:51 | 26.9K بازدید | 64 دیدگاه

حریف قلابی پرسپولیس در ایران محبوب شد!

بعد از فاش شدن ماجراهای مربوط به حریف تدارکاتی پرسپولیس این تیم در داخل کشور محبوب شده است.

حریف قلابی پرسپولیس در ایران محبوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، حریف تدارکاتی پرسپولیس در بازی روز سه‌شنبه تیم بیکوز اسپور از دسته دوم فوتبال ترکیه نبود بلکه تیم JK آکادمی بود.

تیمی متشکل از بازیکنان آفریقایی که به دنبال پیدا کردن تیم به ترکیه آمده‌اند. این بازیکنان از کشورهای مختلف آفریقایی بخصوص غنا هستند که به ترکیه سفر می‌کنند و در بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های باشگاهی حاضر در کمپی که پرسپولیس در آن حضور دارد، قرار می‌گیرند تا ایجنت‌ها آنها را به تیم‌های دیگر منتقل کنند.

نکته جالب اینجاست که بعد از بازی پرسپولیس، مربی این آکادمی با گاریدو سرمربی سرخ‌ها عکس یادگاری گرفت و این عکس در صفحه اینستاگرام آکادمی فوق که 747 دنبال کننده دارد، منتشر شد.

نکته جالب اینکه بیشتر دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام این آکادمی فوتبالدوستان ایرانی هستند که طی ساعات گذشته این صفحه را دنبال کرده‌اند و البته مشخص نیست هدفشان از این کار چیست.

2064574

عجیب‌تر اینکه برخی هواداران فوتبال زیر این پست کامنت‌های جالبی گذاشته بودند تا پست مورد اشاره خاص‌ترین پست آکادمی JK در اینستاگرام تا اینجا باشد.

در این کامنت‌ها برخی هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس، این اتفاق را مایه شوخی و تمسخر کرده‌اند و برخی هواداران پرسپولیس هم درباره اشتباهی که رخ داده اظهار نظر کرده‌اند.

گفتنی است تیم JK آکادمی ژانویه سال 2024 و در تعطیلات لیگ برتر ایران به خاطر جام ملت‌های آسیا در یک بازی تدارکاتی مقابل سپاهان قرار گرفته بود که در آن بازی با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

این تیم در ماه گذشته میلادی نیز مقابل الاهلی قطر بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها