کد خبر : 2060462 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:50 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

سیدجلال مربی معتمد گاریدو شد

به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی دستیار ایرانی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

سیدجلال مربی معتمد گاریدو شد

به گزارش "ورزش سه" خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که در سه چهار هفته گذشته تمرینات این تیم را زیر نظر داشته، دو دستیار با خود به تهران آورد که یکی از آنها تمرین دهنده و دیگری مربی بدنساز است.

از کادر فنی فصل قبل پرسپولیس جورسی انیسیوی برزیلی به عنوان مربی دروازه‌بانی به این تیم برگشت و سیدجلال و مهرداد خانبان به عنوان دو مربی ایران در جمع سرخ‌ها ماندنی شدند.

با این وجود نکته جالب اینجاست که در روزهای اخیر سیدجلال حسینی بیشتر به گاریدو نزدیک شده و به نظر می‌رسد نقش پررنگی در تمرینات برعهده گرفته است.

2064573

تصاویر ارسال شده از تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس در اردوی ترکیه نشان می‌دهد گاریدو از کاپیتان سابق سرخ‌ها که در رختکن تیم، نفوذ و تاثیرگذاری بالایی دارد مشورت می‌گیرد و به او اعتماد کرده است.

این در حالی است که حسینی در کنار یحیی و اوسمار به عنوان مربی تازه بعد از رفتن کریم باقری تا حدودی اختیارات بیشتری پیدا کرده بود و به نظر می‌رسید برای جفت و جور شدن با گاریدو کار سختی داشته باشد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سیدجلال حسینی به خاطر حضور در کلاس‌های مربیگری  چیزی حدود دو هفته از تمرینات پیش فصل را در ابتدای راه از دست داد و دیرتر به تمرینات تیم خود اضافه شد اما ظاهرا طی روزهای اخیر ارتباط مثبتی با نفر اول کادر فنی پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها