کد خبر : 2060461 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:50 | 7.2K بازدید | 5 دیدگاه

امیدواری تاج برای استادیوم آزادی و نقش جهان

تیم ملی در انتظار روشن شدن تکلیف دو ورزشگاه بزرگ برای برگزاری بازی ملی است.

امیدواری تاج برای استادیوم آزادی و نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال قصد داشت در صورت عدم آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان، این مسابقه را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند، اما در دیدار شب گذشته سپاهان برابر شباب الاهلی مشخص شد این استادیوم هم از شرایط مناسبی برای برگزاری این دیدار برخوردار نیست.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در جلسه امروز ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها درباره شرایط این استادیوم گفت: پیمانکار چمن گفته من چمن را سبزی‌اش را ۴۰-۴۵ درصد بهبود می‌دهم و لکه‌گیری هم به صورت جدی گسترش می‌دهم تا برای بازی تیم ملی برسد. سپاهان هم دو بازی لیگش را در فولادشهر بکند.

او ادامه داد: اگر این اتفاق نیفتاد، من صبح به آقای قلعه‌نویی گفتم یک گزینه دیگر هم دنبال شود. مشکل تیم ملی این است که AFC و فیفا هم باید زمین را هم برای VAR و هم مسائل دیگر را تایید کنند. بازی‌های داخلی کمتر این مشکلات را دارد اما برای تیم ملی یا باید قبلا یک بازی بین‌المللی در زمین شده باشد و یا دوباره آن را تایید کنند.

تاج در پایان عنوان کرد: من هنوز امیدوارم بتوانند آزادی را برای بازی یک ماه بعد برسانند و همه چیز آماده شود. اگر نشد، باید فکر جدیدی کرد.

دیدگاه‌ها