کد خبر : 2060460 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:48 | 29.4K بازدید | 18 دیدگاه

هافبک نمی‌خواهم

پیام خوشحال‌کننده فلیک برای لاپورتا

هانسی فلیک بعد از بازی با میلان هرگونه نیاز بارسا به خرید هافبک جدید را رد کرد. این خبر خوبی برای رئیس باشگاه در شرایط بد مالی کنونی است.

پیام خوشحال‌کننده فلیک برای لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک از سه بازی تور آمریکا، جایی که در 90 دقیقه بازی برابر رقبای بزرگی چون منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان شکست نخورد، بیش از حد راضی بود: «حس من از این سه بازی بسیار مثبت است. جوانان گامی رو به جلو برداشته اند و ما از کار انجام شده بسیار راضی هستیم. ما شاهد پیشرفت مهمی بوده‌ایم.»

سرمربی آلمانی از فرصت استفاده کرد تا مشخص کند که نیازی به تقویت خط میانی ندارد: «ما چندین هافبک مصدوم با کیفیت عالی داریم. وقتی آنها برگردند ما تیم بهتری خواهیم بود و فکر می‌کنم بازیکنان کافی در آنجا دارم. معتقدم نیاز نیست هیچ هافبک جدیدی به جمع ما اضافه شود.»

مرد آلمانی نمی‌خواست در مورد اولین خرید بزرگ تابستان بارسا یعنی دنی اولمو صحبت کند: «امروز تمام صحبت‌ها در مورد لواندوفسکی و دو گل او است.»

فلیک اطمینان داد که او در مورد توقعات و سطح انتظارات آگاه است: «من می‌دانم که در چه باشگاهی مربیگری می‌کنم. بارسلونا باشگاهی باورنکردنی است و من از هر ثانیه کار در اینجا لذت می‌برم. استقبال باورنکردنی بوده است. من کاملا معتقدم که در مسیر درستی هستیم. من می‌خواهم که با هم از فوتبال لذت ببریم، هم در حمله و هم دفاع.»

دیدگاه‌ها