کد خبر : 2060458 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:44 | 28.1K بازدید | 40 دیدگاه

با اعلام مدیرعامل آبی‌پوشان

فوری: استقلال - ملوان در امام رضای مشهد

فرشید سمیعی اعلام کرد که باشگاه استقلال به صورت رسمی درخواست خود برای میزبانی از بازی با ملوان در شهر مشهد را ارسال کرده است.

فوری: استقلال - ملوان در امام رضای مشهد

به گزارش "ورزش سه"، جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور، امروز که با حضور مسئولان فدراسیون از جمله مهدی تاج و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که مدیران عامل دو باشگاه بزرگ پایتخت نیز در این جلسه حضور داشته و نظرات خود را بیان کردند.

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست و درخصوص میزبانی بازی‌های تیمش در لیگ برتر، نکته مهمی را اعلام کرد و آن، برگزاری نخستین بازی خانگی آبی پوشان در شهر مشهد و به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که آبی پوشان درخواست کرده‌اند تا نخستین بازی که این تیم در فصل جدید میزبان است در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار شود، یعنی دیدار این تیم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و برابر ملوان بندر انزلی که البته این موضوع نیازمند تأیید نهایی مسئولین شهر مشهد است.

2051724

سمیعی در این نشست گفت: پیگیر استادیوم امام رضا (ع) هستیم. دوستان اعلام کردند که ورزشگاه آزادی برای بازی‌های لیگ قابل استفاده نیست و طبق آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد، تنها دیدارهای تیم ملی و مسابقات مهم مانند دربی، دیدار با سپاهان و تراکتور را می‌توان در این استادیوم برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما استادیوم اول خودمان را آزادی معرفی کردیم و ورزشگاه دوم ما نیز تختی است. ولی ما برای یک دیدار، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را معرفی کردیم و در حال رایزنی هستیم و ان‌شاءالله مسئولین مشهد هم به ما کمک کنند تا بتوانیم تک بازی (دیدار هفته دوم برابر ملوان) را در آنجا برگزار کنیم تا ان‌شاءالله از هفته چهارم (بازی با مس رفسنجان) مشکلی نداشته باشیم.

بدین ترتیب می‌توان گفت که در صورت موافقت مسئولان شهر مشهد و استادیوم امام رضا (ع)، نخستین بازی خانگی استقلال در فصل جدید و برابر ملوان، در این ورزشگاه برگزار خواهد شد و از هفته چهارم به بعد، آبی پوشان می‌توانند در تهران از حریفان خود پذیرایی کنند.

دیدگاه‌ها