کد خبر : 2060456 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:40 | 5.6K بازدید | 14 دیدگاه

فونسکا: هدف میلان فقط قهرمانی است

پائولو فونسکا می‌گوید تیمش در فصل آینده رقابت‌های سری آ ایتالیا برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهد رفت.

فونسکا: هدف میلان فقط قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان که برای برگزاری تور پیش فصل‌های کشور آمریکا شده بود و نتایج خوبی را در دیدارهای دوستانه به دست آورده بود نیمه شب گذشته به وقت ایران روبروی بارسلونا به میدان رفت و پس از تساوی ۲-۲ در ۹۰ دقیقه موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

فونسکا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم در تور پیش‌فصل: من از بازیکنانم و جسارتی که نشان دادند و عملکردی که داشتند بسیار راضی هستم. ما متوجه هستیم که آنها از همین حالا بسیار مصمم هستند و این احساس پس از چهار هفته آسان نیست. این پسرها در این هفته‌ها فوق‌العاده بودند. هنوز جای پیشرفت بسیاری داریم، اما قدم‌های درستی را برداشتیم. این تور خیلی مثبت بود و همه احساس خوبی دارند.

استفقاده از پولیشیچ در پست شماره ۱۰: پولیشیچ از نظر من فوق العاده بازی کرد. من عملکرد او را در این پست خیلی دوست دارم. این بازیکن در اولین فصل حضورش در میلان عالی بود و قرار است همچنان بازیکن مهمی برای ما باشد و من هیچ تردیدی در این باره ندارم.
هدف میلان برای فصل آینده: قهرمانی در سری آ ایتالیا.

بارسلونا: پیش از بازی بازیکنانم گفته بودم که از نظر من حتی بازیکنان جوان بارسلونا هم کیفیت بسیار بالایی دارند و من فکر می‌کنم که آنها ایده‌های هجومی خوبی را در زمین اجرا کردند. بازی خیلی سختی برای ما بود و باید بگویم که سخت‌ترین بازی از بین سه دیداری که انجام دادیم امروز برابر بارسلونا بود.

دیدگاه‌ها