کد خبر : 2060455 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:30 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره آمریکا لحظه جادویی کری را خراب کرد!

خودنمایی استفن کری با حرکات خاص و درخشانش در زمین بسکتبال این بار توسط یکی از هم‌تیمی‌هایش ناتمام ماند.

ستاره آمریکا لحظه جادویی کری را خراب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استفن کری یکی از ستاره‌های NBA است که به خلق لحظات خاص حتی پیش از آغاز بازی معروف است. گرم کردن او با حرکات متفاوت تمرینات دریبل زدن و پرتاب‌های از راه دور و سایر روش‌ها باعث شده است که او برای مدتی طولانی به یکی از افسانه‌های بسکتبال تبدیل شود و توجه بسیاری از هواداران را پیش از شروع بازی به خودش جلب کند.

این ستاره تیم گلدن استیت وریرز پیش از شروع بازی برابر تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس بار دیگر این کار را تکرار کرد. او کمی دورتر از سبد ایستاد و توپ را به سمت سقف سالن فرستاد تا سرعت خوبی بگیرد و سپس قصد داشت آن را با یک پرش و ضربه روی زمین وارد سبد کند.

اما مشکل جالبی که به وجود آمد این بود که آنتونی دیویس متوجه این اتفاق نشد. این ستاره لس آنجلس لیکرز متوجه نشد که هم‌تیمی‌اش قصد دارد یکی از آن کارهای خارق العاده را انجام دهد و وقت توپ به زمین برگشت، آن را در اختیار گرفت. کری با تعجب به او خیره شد و کمی هم عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، اما خیلی زود متوجه شد که دیویس اصلا نفهمیده است که او قصد انجام چه کاری را دارد.

2064555

وقتی دیویس متوجه موضوع شد مشخص بود که بسیار شرمنده شده و دستانش را در هوا تکان داد تا از کری عذرخواهی و این اتفاق باعث شوخی و خنده بسیاری در بین بازیکنان حاضر در تیم ملی آمریکا شد.

دیوید زمانی در اجرای حرکت کری دخالت کرد که هنوز مشخص نبود که آیا توپ وارد حلقه خواهد شد یا خیر اما این ستاره آمریکایی پیش از این بارها نشان داده است که توانایی‌هایی دارد که شاید برای هر بازیکنی در دسترس نباشد.

دیدگاه‌ها