کد خبر : 2060452 | 18 مرداد 1403 ساعت 02:29 | 66.9K بازدید | 58 دیدگاه

زن جنجالی المپیک: در کشورم فقط مرا می‌کوبند!

لوانا آلونسو، شناگر جنجالی اهل پاراگوئه، می‌گوید دیگر دوست ندارد نماینده کشورش در مسابقات جهانی باشد.

زن جنجالی المپیک: در کشورم فقط مرا می‌کوبند!

به گزارش "ورزش سه"، لوانا آلونسو که پیش از این به دلیل رفتارهای نامناسب در پاریس با انتقادهای بسیاری روبرو شده بود و حتی شایعاتی درباره اخراج او از دهکده المپیک به گوش می‌رسید حالا بار دیگر با مطرح کردن اظهاراتی عجیب جنجال آفرین شده است.

این شناگر اهل پاراگوئه که دنیای شنا را با اعلام اینکه قصد دارد در سن ۲۰ سالگی به دوران حضورش در این رشته پایان دهد شگفت زده کرده بود حالا مدعی شده است که دوست دارد برای تیم ملی آمریکا در مسابقات شرکت کند.

او در پخش زنده صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام گفت: «می‌خواهم نماینده آمریکا باشم. آنها مرا تهدید کردند که بیانیه‌ای منتشر خواهند کرد و به من گفتند که حق حضور در المپیک را نخواهم داشت. آنها می‌خواهند مرا تحقیر کنند و می‌گویند که هیچ توانایی خاصی ندارم.

2064546

هیچ زنی از پاراگوئه پیش از این موفق نشده بود به این افتخارات در المپیک دست پیدا کند، اما آنها به من می‌گویند که تنها دوم شده‌ام و این موضوع مهمی نیست. به جای اینکه از من حمایت کنند و بگویند که به ورزشکاران اطمینان دارند موضوع را تکرار می‌کنم که من به المپیک آمدم تا خودم را نشان دهم. به همین دلیل است که من دیگر تمایلی به بازی برای پاراگوئه ندارم.»

دیدگاه‌ها