کد خبر : 2060451 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:20 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

دست ساکت الهامی بسته شد

نساجی و ماجرای دو خریدی که به مقصد نرسید

ساکت الهامی که با وسواس خاصی دو گزینه خارجی تیمش را انتخاب کرده بود، اکنون با دردسر بزرگی مواجه شده است.

نساجی و ماجرای دو خریدی که به مقصد نرسید

به گزارش “ورزش سه”، بعد از رضایت از اردوی ترکیه که طبق برنامه فنی و تاکتیکی مدنظر این تیم پیش رفت، اکنون در شرایطی ساکت الهامی مهیای شروع فصل می‌شود که امید زیادی داشت تا با جذب دو بازیکن خارجی مدنظرش، با تقویت مناسب آماده فصل شود.

باشگاه نساجی طبق تایید و نظر ساکت الهامی با دو بازیکن به توافق دست یافته و پیش قرارداد نیز بین طرفین به امضا رسیده و همه چیز مهیای حضور آنها در جمع شاگردان ساکت الهامی بود.

لوان پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی در مشورتی که با ساکت الهامی داشت، یک هافبک طراح برزیلی را به وی معرفی کرده بود که سرمربی باتجربه نساجی نیز بعد از مشاهده عملکرد وی، این بازیکن را تایید کرده بود تا مذاکرات برای انتقال صورت گیرد.

2063072

دیگر بازیکنی که نساجی به دنبال جذب وی بود، آرنولد از تیم الفیصلی بود که توافق اولیه نیز بین طرفین صورت گرفته بود.

اما اکنون گفته می‌شود شرایط سیاسی شکل گرفته باعث شده تا این دو انتقال با تاخیر و شاید حتی منتفی شود. علیرغم تبلیغات مثبتی که طی روزهای اخیر یامگا ستاره فرانسوی استقلال و همچنین دابو از سپاهان درباره وضعیت داخلی ایران داشته‌اند، اما نگرانی‌های شکل گرفته مانع از حضور دو بازیکن خارجی مدنظر نساجی به ایران شده است. موضوعی که نگرانی بزرگی را برای این تیم و خصوصا ساکت الهامی شکل داده که روی حضور آنها حساب ویژه باز کرده بود.

باید دید طی روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل جدید آیا نساجی قادر خواهد بود دو بازیکن مدنظر خود را ترغیب به حضور در ایران کند یا خیر.

دیدگاه‌ها