کد خبر : 2060450 | 17 مرداد 1403 ساعت 12:23 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

مردان در سایه، آماده فصل بیست و چهارم

بخشی از وظایف تأمین امنیت رویدادهای ورزشی برعهده یکی از بخش‌های فدراسیون فوتبال است.

مردان در سایه، آماده فصل بیست و چهارم

به گزارش "ورزش سه"، حفظ نظم، امنیت و حراست از بخش‌های مختلف فوتبال یکی از مهم‌ترین عوامل  در برگزاری مسابقات این رشته محسوب می‌شود. نیروهای تامین امنیت فدراسیون فوتبال که بخشی از ماموران انتظامی و امنیتی فوتبال ایران محسوب می‌شوند نیز این روزها آماده شروع فصل جدید و البته پیش از آن رویدادهایی می‌شوند که به صورت روزانه در فدراسیون یا کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

آنها که نفش مهمی در حفظ امنیت تیم‌ها و حتی اهالی رسانه در زمان برگزاری یک بازی ایفا می‌کنند، یکی از بازوان فدراسیون و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات هستند. این عده از افراد علاوه بر حفظ امنیت تیم‌ها در اکثر جلسات فدراسیون حضوری غیر قابل انکار دارند و این در حالی است که سعی می‌کنند هر رویدادی را از برگزاری بازی‌ها تا سمینارهای مختلف را در طی سال‌های اخیر از هر گونه تنش دور کنند.

مسعود اردشیر، محمد قاسمی، حمیدرضا جاهد و مجتبی خداپرست چهار عضو حراست فدراسیون و سازمان لیگ هستند که در طول فعالیت خود تجارب مختلفی را در این زمینه به دست آورده و همچنان وظیفه خود را به شکل مناسبی انجام می‌دهند.

البته باتوجه به حضور دائمی خبرنگاران در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و تلاش آنها برای کسب خبر، چالشی بزرگ برای نیروهای تامین امنیت این نهادها محسوب می‌شوند اما عموما اتفاقات خبری در آنجا بدون تنش و ماجرا به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها