کد خبر : 2060446 | 17 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 14.1K بازدید | 37 دیدگاه

از حجازی تا اسکوچیچ: چام و خاطرات شیرین

تراکتور این روزها اردوی پرفشار خود را در منطقه خوش آب و هوای آنکارا دنبال می‌کند و دراگان اسکوچیچ تفکرات خود را برای دستیابی به افتخاری قابل توجه مورد ارزیابی قرار داده است.

از حجازی تا اسکوچیچ: چام و خاطرات شیرین

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور به عنوان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های این فصل قرار است با تفکرات دراگان اسکوچیچ هواداران این تیم را به رویای بزرگ‌شان نزدیک کند.

تیمی که طی فصول اخیر هرچند ستاره‌های نامداری را به تبریز کشانده اما به نظر می‌رسد داستان این فصل آنها کاملا متفاوت و البته جذاب‌تر دنبال شود. تیمی که این بار تصور می‌شود برنامه و فلسفه بهتری برای آماده‌سازی آن صورت گرفته و انتقال دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی‌ای کارنامه‌دار و کاملا آگاه به شرایط لیگ در کنار جذب ستاره‌های امتحان پس داده و همچنان آماده، امید تبریزی‌ها را برای رقابتی نزدیک بالا برده است.

دراگان اسکوچیچ بعد از صعود ویژه با تیم ملی به جام‌جهانی قطر اکنون هدف دیگری را در ایران دنبال خواهد کرد؛ او تیمش را این روزها در کمپ چام مهیای رقابتی ویژه با دیگر مدعیان می‌کند و کاملا انگیزه و لحظه‌شماری برای شروع این ماجراجویی  در بین نفرات این تیم و سرمربی کروات دیده می‌شود.

2064531
مدیریت چام از دوران حضور ناصر حجازی خاطرات جالبی را مطرح می‌کند و مدعی شد تیم کنونی تراکتور با توجه به شرایطی که از آنها مشاهده کرده، قادر خواهد بود هوادارانش را حتی در این کشور شاد کند و اتفاق شیرینی را به سرانجام برساند.

محل اردوی تراکتور اما کاملا نوستالژیک است؛ جایی که مدیریت آن خاطرات شیرینی از تیم‌های ایرانی در ذهن دارد و از حضور ناصر حجازی به عنوان یک چهره ویژه ایرانی و قابل احترام یاد می‌کند و با اشاره به تیم‌های بزرگی که در این محل اردوی خود را برپا کرده‌اند، از تراکتور با توجه به آذری بودن آنها کاملا به نیکی یاد کرده و مدعی است که علی‌رغم حضور چندباره این باشگاه در این محل، در این بازه به موفقیت آنها باور بزرگ‌تری دارد و این حس را از نفرات گرفته است.

تراکتور فردا به اردوی دو هفته‌ای خود در آنکارا پایان خواهد داد و مهیای بازگشت به ایران و رقابت در اولین جدال فصل برابر مس رفسنجان خواهد شد. رقابتی که آنها امیدوار هستند این بار با یک اتفاق بزرگ همراه باشد.

2064532
2064533
2064534

به نظر شما این بار اسکوچیچ قادر خواهد بود با ستاره‌هایی مثل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری، ریکاردو، مهدی ترابی، مهدی حسینی و… ویترین خود را با جامی خاطره‌انگیز و رؤیایی تزیین کند؟

دیدگاه‌ها