کد خبر : 2060412 | 17 مرداد 1403 ساعت 09:36 | 28.4K بازدید | 59 دیدگاه

خط و نشان جدی: بارسا هم حریف میلان نشد

میلان در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۳-۴ در ضربات پنالتی برابر بارسلونا پیروز شود.

خط و نشان جدی: بارسا هم حریف میلان نشد

به گزارش "ورزش سه"، میلان نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در شهر بالتیمور آمریکا روبروی بارسلونا قرار گرفت و در ضربات پنالتی با نتیجه ۲-۲ برابر این تیم متوقف شد اما توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۴ این حریف قدرتمند را از سر راه بردارد و به پیروزی برسد.

شاگردان پائولو فونسکا که پیش از این موفق شده بودند در دیدارهای دوستانه پیش فصل برابر منچسترسیتی و رئال مادرید به پیروزی برسند، این بازی را هم هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ توسط لوکا یوویچ و روی پاس گل کریستین پولیشیچ گل اول‌شان را وارد دروازه حریف کردند.

اما این گل باعث عقب‌نشینی آنها نشد و تنها ۵ دقیقه بعد بود که پاس رافائل لیائو به کریستین پولیشیچ رسید تا این بار فرصت به او برسد که گل دوم تیمش را به ثمر برساند و اختلاف را بیش از پیش افزایش دهد و خیال فونسکا را روی نیمکت و هواداران این تیم را روی سکوها تا حد زیادی راحت کند.

با این حال، بارسلونا هم پس از دریافت دو گل فرصت‌هایی برای گلزنی داشت و بالاخره در فاصله هفت دقیقه بعد توانست توسط روبرت لواندوفسکی و روی پاس گلی که از سوی رافینیا ارسال شده بود، دروازه حریف را باز کند و اختلاف را به یک گل برساند اما نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

2064465
2064466
2064467

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هر دو تیم در ابتدای نیمه دوم تعویض‌هایی داشتند اما باز هم این لواندوفسکی بود که موفق شد در دقیقه ۵۸ و روی پاس گلی که پائو ویکتور برای او ارسال کرد بار دیگر دروازه چلسی را باز کند و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و باعث شد که دو تیم پس از ۹۰ دقیقه ضربات پنالتی را برای مشخص شدن تیم پیروز امتحان کنند و این میلان بود که عملکرد بهتری در پنالتی‌ها داشت و توانست سومین دیدار دوستانه‌اش در تور پیش فصل آمریکا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و نشان دهد که تیمی قدرتمند در فصل آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها