کد خبر : 2060410 | 17 مرداد 1403 ساعت 08:21 | 78.1K بازدید | 18 دیدگاه

ممنون برزیل، برایتان دعا می‌کنم و خداحافظ!

ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل از میادین ملی خداحافظی کرد.

ممنون برزیل، برایتان دعا می‌کنم و خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، امسال را می‌توان سال خداحافظی ستاره‌ها از تیم ملی والیبال کشورهای خود نام‌گذاری کرد. در جدیدترین خداحافظی‌ها، ستاره تیم ملی والیبال برزیل با بازی‌های ملی وداع کرد.

یوآندی لئال هیدالگو، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصلیتی کوبایی دارد، پس از پنج سال بازی برای تیم ملی والیبال برزیل از میادین ملی خداحافظی کرد.

لئال در واکنش به خداحافظی خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: "می‌خواهم با گفتن من عاشق برزیل هستم شروع کنم. من این کشور را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال آن انتخاب کردم و از سال 2019 با عشق و فداکاری بسیار این کار را انجام دادم و با مسئولیت در این تیم بازی کردم. این فداکاری همان تعهد و تمرین زیاد بود. برای کسب مدال المپیک در توکیو و پاریس خیلی سخت کار کردم، اما متأسفانه به کسب مدال برای برزیل کمکی نکرد. سرم را بالا گرفته و از تیم برزیل خداحافظی می‌کنم چون می‌دانم تمام راه را رفته‌ام. در این مدت با پوشیدن پیراهن برزیل، عناوین و مدال‌های مهمی داشتیم و لحظات بسیار خوبی را تجربه کردیم و من خیلی از حضور در این تیم خوشحال بودم! ممنون از تیم ملی برزیل! آرزوی موفقیت برای همه کسانی که قرار است این داستان زیبا را که تیم والیبال برزیل دارد دنبال کنند. من همیشه برای شما بچه‌ها دعا می‌کنم."

2064458

دیدگاه‌ها