کد خبر : 2060403 | 17 مرداد 1403 ساعت 01:53 | 19.8K بازدید | 28 دیدگاه

برنامه منچسترسیتی: تیم شماره یک آمریکا می‌شویم!

منچسترسیتی قصد دارد با تبلیغات فراوان تبدیل به تیم ورزشی شماره یک آمریکا شود.

برنامه منچسترسیتی: تیم شماره یک آمریکا می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، در نیویورک، صف طولانی‌ای در خیابان ششم و خیابان ۴۷ به سمت فروشگاه نینتندو تشکیل شده بود. افرادی که در جلوی صف بودند، از ساعت ۳ صبح آمده بودند و حدود هفت ساعت بعد، نیویورکی‌ها می‌پرسیدند که این صف برای چیست. این صف برای یک بازی ویدیویی جدید نبود، بلکه برای ورود به فروشگاه موقت منچسترسیتی بود.

تیم منچسترسیتی برای یک تور پیش‌فصل به مدت بیش از دو هفته در آمریکا حضور داشت. این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و به دلایلی فراتر از فوتبال به آمریکا آمده بود. پپ گواردیولا گفت:«می‌دانید چرا؟ اسپانسرها، تبلیغات.»

2064444

این سفر پر از محتوا بود، از اعلام آن توسط جان سینا، بازیگر و کشتی‌گیر معروف، در ماه مارس در یک تماس با هالند، تا بازسازی یک صحنه از فیلم «گوست‌باسترز» توسط اعضای تیم، تا یک جلسه تمرینی در پارک مرکزی. در هر جایی که می‌رفتید، نشانه‌هایی از حضور منچسترسیتی در ایالات متحده وجود داشت.

نوریه تار، مدیر بازاریابی منچسترسیتی، به میل اسپورت گفت:«این سرگرم کردن مخاطبان بدون از دست دادن اصالت فوتبالی است. شما باید تعادل را حفظ کنید تا به نظر نرسد که فقط یک نمایش است. ما فهمیدیم که جان سینا طرفدار بزرگ ارلینگ است.»

در فلوریدا، در هتل فور سیزنز دیزنی، تار با پوشه‌هایی در دست، یک برنامه سه تا پنج ساله برای نفوذ به بازار ایالات متحده را فاش کرد. او باور داشت که منچسترسیتی بیشتر از قهرمانان سوپربول این کشور، طرفداران آمریکایی دارد. در این مرحله، هدف این است که به تیم شماره یک در کشور تبدیل شوند. اینکه چقدر این امکان‌پذیر است، زمان نشان خواهد داد. بیش از ۲۰۰ هزار هوادار در بازی‌های دوستانه آن‌ها حضور داشتند. بازی‌هایی که در نیویورک و اورلاندو برگزار شدند و قیمت بلیت‌ها نیز ارزان نبود.

دیدگاه‌ها