کد خبر : 2060399 | 17 مرداد 1403 ساعت 01:33 | 22.5K بازدید | 29 دیدگاه

پیام ستاره یونایتد به هواداران: قوی‌تر برمی‌گردم

لنی یورو، ستاره جدید منچستر یونایتد، پس از مصدومیت، پیامی برای هواداران منتشر کرد.

پیام ستاره یونایتد به هواداران: قوی‌تر برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو، ستاره جوان منچستریونایتد، در پی مصدومیتی که در جریان تمرینات پیش‌فصل متحمل شد، ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.

این مدافع جوان پس از این ضربه سهمگین به دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد، پیامی امیدوارانه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. یورو با رقابت رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن، با مبلغ هنگفت 58.9 میلیون پوندی به جمع شیاطین سرخ پیوست.

او در اولین بازی خود مقابل رنجرز توانست نظر هواداران را به خود جلب کند. اما این درخشش زودگذر بود، چراکه یورو در اولین بازی تیمش در تور پیش‌فصل آمریکا دچار مصدومیت شد. آسیب دیدگی پا در بازی مقابل آرسنال گریبانگیر او شد و پس از آن با پای گچ گرفته و عصا دیده شد.

این بازیکن 18 ساله پس از عمل جراحی، با اعلام باشگاه، حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود. در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: «دوره توانبخشی یورو آغاز شده است و انتظار داریم این بازیکن 18 ساله در حدود سه ماه به آمادگی جسمانی بازگردد.»

این ضربه بزرگی برای منچستریونایتد و اریک تن هاخ است، زیرا هیجان ، شور و شوق زیادی پیرامون این انتقال وجود داشت.

یورو در واکنش به مصدومیت خود از هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر کرد و اعلام کرد که عمل جراحی با موفقیت انجام شده است. او با انتشار چند عکس از جمله عکسی پس از عمل جراحی، در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این شروع مورد نظرم نبود، اما فوتبال همین است... عمل جراحی با موفقیت انجام شد. از پیام‌های حمایت‌آمیز شما بسیار سپاسگزارم. حالا زمان صبر و توانبخشی است. به زودی برمی‌گردم، قوی‌تر از قبل.»

2064438

یورو ممکن است تا 10 بازی لیگ برتر از جمله دیدارهای حساس مقابل لیورپول، تاتنهام، استون ویلا و چلسی و همچنین بازی‌های اروپایی را از دست بدهد. در صورتی که روند بهبودی او طبق برنامه پیش برود، ممکن است در تاریخ 9 نوامبر و در بازی مقابل لستر سیتی، اولین بازی رسمی خود را برای منچستریونایتد انجام دهد.

دیدگاه‌ها