کد خبر : 2060397 | 17 مرداد 1403 ساعت 01:31 | 41.5K بازدید | 19 دیدگاه

باخت در راند اول: آقای خاص از سی‌ال دور شد

فنرباغچه در راه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۲-۱ مغلوب لیل شد.

باخت در راند اول: آقای خاص از سی‌ال دور شد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فنرباغچه به مربیگری ژوزه مورینیو مقابل لیل فرانسه متحمل شکست ۲-۱ شد و حالا برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با شرایط سختی شده است.

در این مسابقه، ادون ژه‌گرووا در وقت‌های اضافه نیمه‌دوم با یک شوت از خارج محوطه جریمه، گل پیروزی‌بخش لیل را به ثمر رساند.

2064432

در نیمه اول، تیگو سانتوس تیم لیل را جلو انداخت و در دقیقه ۸۰، عرفان قهوه‌چی بازی را به تساوی کشاند اما لیل دست از تلاش برای پیروزی برنداشت و توانست با گلزنی در دقیقه ۱+۹۰ پیروز دیدار رفت باشد.

با این نتیجه، لیل به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد و در آستانه هشتمین حضور خود در این رقابت‌ها قرار گرفت. فنرباغچه با مربی‌گری مورینیو امید زیادی دارد که بتواند نتیجه را در ترکیه تغییر دهد و در نهایت به لیگ قهرمانان اروپا برسد.

2064433

خود این مربی نیز که با رم شانس حضور در چمپیونزلیگ را پیدا نکرد، انگیزه زیادی دارد که پس از سال‌ها دوباره شانس حضور در این لیگ را به دست بیاورد.

دور برگشت مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می‌شود و شاگردان ژوزه مورینیو، سه‌شنبه، ۱۳ اوت، از ساعت ۲۰:۴۵، در مقابل لیل صف‌آرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها