کد خبر : 2060396 | 17 مرداد 1403 ساعت 01:29 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان یووه: برای هم‌تیمی‌هایم ناراحتم!

دانيلو کاپیتان یوونتوس در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت ایتالیا ابراز تاسف کرد که برخی از هم‌تیمی‌هایش از تیم کنار گذاشته شده‌اند اما تاکید کرد که تصمیم‌گیری با باشگاه و مربی است.

کاپیتان یووه: برای هم‌تیمی‌هایم ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در یک بازی دوستانه پیش‌فصل مقابل تیم جوانان خود با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسید. این بازی در ورزشگاه آلیانز استادیوم و مقابل ۴۰ هزار تماشاگر برگزار شد. در این دیدار بازیکنانی که تیآگو موتا اعلام کرده بود آینده‌ای در تورین ندارند، از جمله فدریکو کیه‌زا، آرکادیوژ میلیک، وویژیک شزنی، وستون مک‌کنی و ماتیا دی‌شیلیو غایب بودند.

دانيلو گفت: "ما سخت کار می‌کنیم و باید روی بازیکنانی که در اختیار داریم تمرکز کنیم. البته برای برخی از هم‌تیمی‌ها که رفتند متاسفم، رابطه خوبی باهم داشتیم اما تصمیم‌گیری با باشگاه و مربی است. باید روی بازیکنانی که در دسترس هستند تمرکز کنیم."

او افزود: "این وضعیت برای همه سخت است. برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم، لحظات خوبی را با هم تجربه کردیم."

در حالی که مکس آلگری بیشتر از سیستم 2-5-3 استفاده می‌کرد، تیآگو موتا در حال تغییر سیستم به 3-3-4 است و این برای مدافع برزیلی نیز چالش جدیدی ایجاد کرده است.

2024318

دانيلو گفت: "من در طول دوران بازی‌گری در پست‌های دفاع راست، دفاع وسط و سه دفاع بازی کرده‌ام. محدود کردن بازیکنان به یک پست خاص اشتباه است. بازیکنان باید فضای بازی، زمان‌بندی و توانایی بازی در هر پستی را درک کنند. مربی از ما می‌خواهد جسور باشیم و فضاهایی را پر کنیم که انتظار نمی‌رود تا بتوانیم چیز جدیدی خلق کنیم."

دانيلو حتی با آمدن مربی جدید نیز به عنوان کاپیتان بانوی پیر انتخاب شده است.

او گفت: "من افتخار می‌کنم، کار من فراتر از بستن بازوبند کاپیتانی است. من برای کمک به یوونتوس برای بهترین عملکرد در زمین تلاش می‌کنم. از بازگشت به خانه بعد از تعطیلات تابستانی خوشحالم، مربی به من چند روز تعطیلی اضافی داد که برای شارژ انرژی مهم بود."

در طول بازی برخی از هواداران یوونتوس به مانوئل لوکاتلی اعتراض کردند که با واکنش مثبت سایر هواداران همراه شد.

دانيلو گفت: "او تجربه دارد و می‌تواند با این شرایط کنار بیاید. مهم است که هواداران در این فصل مانند یک خانواده متحد باشند. لوکاتلی بازیکن مهمی برای ماست، هم در زمین و هم در رختکن، ما کنار هم هستیم."

دیدگاه‌ها