کد خبر : 2060378 | 17 مرداد 1403 ساعت 00:48 | 95K بازدید | 18 دیدگاه

طوفان مدال‌آور المپیکی کره: در کشورم به من توجه نشد!

آن سه‌یونگ، نماینده کره جنوبی در بدمینتون المپیک پاریس، پس از کسب مدال، از فدراسیون این کشور، انتقاد کرد.

طوفان مدال‌آور المپیکی کره: در کشورم به من توجه نشد!

به گزارش "ورزش سه"، آن سه‌یونگ پس از کسب مدال طلای المپیک در بدمینتون، از فدراسیون کشورش انتقاد کرد و گفت که این فدراسیون او را ناامید کرده است. سه‌یونگ در مسابقه نهایی بدمینتون، چین را شکست داد و سپس توجه خود را به فدراسیون بدمینتون کره جنوبی معطوف کرد و گفت که این فدراسیون او را نادیده گرفته است.

سه‌یونگ پس از پیروزی خود گفت: «فکر می‌کنم از این لحظه ادامه دادن با تیم ملی دشوار باشد.» او ادعا کرد که فدراسیون او را نادیده گرفته است و گفت که پس از تحمل آسیب‌دیدگی زانو در بازی‌های آسیایی در اکتبر گذشته، حمایت چندانی از سوی فدراسیون دریافت نکرده است.

او به خبرنگاران گفت: «من از عملکرد فدراسیون در دوران مصدومیتم بسیار ناامید شدم. واقعاً نمی‌توانم این لحظات را فراموش کنم.»

پس از بازی‌های آسیایی، ابتدا به او گفته شد که به ۲ تا ۶ هفته ریکاوری نیاز دارد، اما از آنجا که درد کاهش نیافت، پس از فینال‌های تور بدمینتون دسامبر به کلینیک دیگری مراجعه کرد. تشخیص جدید نشان داد که پارگی جزئی در تاندون کشکک او به سرعت بهبود نخواهد یافت و او باید درد را مدیریت کرده و آسیب را تا المپیک حفظ کند.

2064404

تصمیم سه‌یونگ برای انتقاد از فدراسیون باعث شده است که وزارت ورزش کره جنوبی به بررسی صحبت‌های او بپردازد. این وزارتخانه اعلام کرده است که پس از پایان المپیک، به بررسی دقیق این موضوع خواهد پرداخت و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها