کد خبر : 2060370 | 17 مرداد 1403 ساعت 00:25 | 27.4K بازدید | 8 دیدگاه

واران: این عامل دلیل پیوستن من به کومو بود

رافائل واران تأیید کرد که سسک فابرگاس، سرمربی کومو، نقش مهمی در آوردن او به این باشگاه داشته است،

واران: این عامل دلیل پیوستن من به کومو بود

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۳۱ ساله پس از پایان قراردادش با منچستر یونایتد تبدیل به بازیکن آزاد شد و پس از چند هفته بررسی گزینه‌های خود، قرارداد دو ساله‌ای با گزینه تمدید برای سال سوم امضا کرد.

واران امروز در یک مصاحبه اعلام کرد: «آنچه من را متقاعد کرد، پروژه کلی بود. این یک پروژه بسیار جالب است، اما همچنین فرصتی برای من است تا به باشگاه کمک کنم. هدف شخصی من این بود که به اینجا بیایم و یک چالش جدید را تجربه کنم و از آن یاد بگیرم.»

او ادامه داد: «بدیهی است که سسک در این فرآیند شخص بسیار مهمی بود، اما این یک چالش جدید با یک لیگ جدید است، بگذارید بگوییم همه عناصر لازم برای آمدن من به اینجا وجود داشتند. ما بیشتر درباره فوتبال صحبت کردیم. من فلسفه او و ایده‌هایی را که پیشنهاد کرد دوست داشتم، زیرا همیشه ایده‌های مشترک زیادی داشتیم و هنوز هم داریم.»

واران افزود: «سسک کسی است که دوست دارد برنده شود، بنابراین نیازی به حرف‌های زیادی نبود.»

2064379

باشگاه کومو در این تابستان بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته است و حالا تیمی بسیار متفاوت از تیمی است که فصل گذشته در سری B دوم شد و به سری A صعود کرد.

واران گفت: «ما نیاز داریم که از نظر فیزیکی آماده شویم و یاد بگیریم که با هم بازی کنیم، فکر می‌کنم باید بازی به بازی پیش برویم. اول باید ببینیم که بازی اول فصل چگونه خواهد بود و سپس برای پیشرفت تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها