کد خبر : 2060365 | 17 مرداد 1403 ساعت 04:41 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی بوندس‌لیگایی پیشنهاد آمریکا را رد کرد

پیگرینو ماتاراتزو، سرمربی هوفنهایم، با شایعات زیاد پیرامون آینده‌اش به آمریکا نمی‌رود و با این تیم بوندس‌لیگایی ادامه می‌دهد.

مربی بوندس‌لیگایی پیشنهاد آمریکا را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایالات متحده آمریکا با پیگرینو ماتاراتزو تماس گرفته اما سرمربی تیم هوفنهایم تایید کرده که قصد جدایی ندارد.

ماتاراتزو به سایت رسمی باشگاه هوفنهایم گفت:"ایجاد شفافیت و آرامش در این زمان ناآرام بسیار مهم است. من به مربیگری این تیم افتخار می‌کنم و واقعا مشتاقم که در این فصل با بازیکنانم در رقابت‌‌های اروپایی شرکت کنم. مطمئنم که با اضافه شدن بازیکنان مناسب به تیم، فصل موفق دیگری خواهیم داشت."

2064370

در حالی‌که ماتاراتزو تایید نکرد که پیشنهادی در کار بوده یا نه، چندین رسانه معتبر در آلمان از جمله اسکای، بیلد، و کیکر گزارش دادند که فدراسیون فوتبال آمریکا با این مربی 46 ساله تماس گرفته است.

ماتاراتزو فصل گذشته تیمش را به مقام هفتمی بوندس‌لیگا رساند که جواز صعود به رقابت‌های اروپایی را کسب کرد اما با باشگاه وارد چالش شد. البته سرمربی این چالش را تکذیب می‌کند.

ماتاراتزو گفت:"این شایعات نادرست است. من هرگز نگفتم که می‌خواهم باشگاه را ترک کنم. هرکسی که من را در طول تمرین و بازی‌ها ببیند، متوجه خواهد شد که تمام تمرکزم روی اینجاست. من تمام و کمال مربی هوفنهایم هستم."

فدراسیون فوتبال آمریکا پس از اخراج گرگ برهالتر به دنبال حذف از کوپا آمه‌ریکا، به جستجو برای معرفی سرمربی جدید ادامه می‌دهد. از تیری آنری، پاتریک ویرا، استیو چروندولو و ویلفرد نانسی به عنوان گزینه‌های مربیگری آمریکا نامبرده می‌شود.

دیدگاه‌ها