کد خبر : 2060363 | 17 مرداد 1403 ساعت 04:11 | 30.2K بازدید | 25 دیدگاه

زلاتان:

کاپلو من را نابود کرد و از نو ساخت

زلاتان ابراهیموویچ، مشاور میلان، می‌گوید که بخشی از دوران فوتبالی خود را مدیون فابیو کاپلو ایتالیایی است.

کاپلو من را نابود کرد و از نو ساخت

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ که اکنون به عنوان مشاور مالک میلان فعالیت می‌کند در دوران حرفه‌ای خود با مربیان بزرگی کار کرد.

او در مصاحبه جدیدش با نیویورک تایمز دوران حضور در یوونتوس را به یاد آورده و به نقش فابیو کاپلو در رشدی که داشت، اشاره کرد.

2064366

ابراهیموویچ گفت:"در یوونتوس من فابیو کاپلو را داشتم. او من را نابود کرد اما در همان زمان من را ساخت. چگونه؟ آسان بود. امروز تو یک بازیکن به دردنخور بودی و فردا تو بهترین می‌شدی. اینطور بود که وقتی فکر می‌کردم بهترینم، او من را نابود کرد! او شما را گیج می‌کرد، با خودت فکر می‌کردی:"لعنتی، آیا من واقعاً بهترین هستم یا یک بازیکن به دردنخور؟" زمانی که شما به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسیدید، او از شما حمایت می‌کرد."

زلاتان در پاسخ به این سوال که آیا چنین روشی به کار می‌آمد یا نه، گفت:"من بهترین شدم. بنابراین، بله به درستی کار کرد. این باعث سرگیجه‌ام شد... مثل اینکه تعادلی وجود نداشت. اما همیشه باعث می شد 200 درصد کار کنم، به من شکل می داد. مربی برنده، برنده‌ها را خلق می‌کند. بازنده‌ها برنده نمی‌سازند، این یک اصل است در میلان می‌خواهیم آن را به شیوه‌ای مثبت ایجاد کنیم."

ابراهیموویچ در تابستان 2004 به یوونتوس پیوست. بیانکونری‌ها تقریباً 25 میلیون خرج کردند تا این بازیکن را از آژاکس جذب کنند. طی دو سال، این مهاجم سوئدی 92 بازی انجام داد، 26 گل به ثمر رساند و 19 پاس گل ارسال کرد.

دیدگاه‌ها