کد خبر : 2060360 | 17 مرداد 1403 ساعت 00:02 | 45.7K بازدید | 63 دیدگاه

کریمی: از من نظر بخواهند به خودشان می‌گویم؛

عصبانیت کاپیتان سپاهان از یک سوال در میکسدزون

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان پاسخ جالبی به یک سوال درباره دلیل ناکامی تیمش داشت.

عصبانیت کاپیتان سپاهان از یک سوال در میکسدزون

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد کریمی پس از شکست سنگین سپاهان در مصاف با شباب الاهلی و ناکامی طلایی‌پوشان در راهیابی به بازی دوم پلی‌آف لیگ نخبگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم. گل زدیم و دو سه موقعیت خوب داشتیم. دقیقه 90 یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که گل نشد. آنها باتجربه تر عمل کردند و ما اسیر کم تجربگی شدیم.

کاپیتان سپاهان سپس در واکنش به سوال خبرنگای که در حال شمارش عوامل شکست سنگین سپاهان از دیدگاه خودش بود، گفت: شما دنبال علت هستید؟ خب شما ذهنیت قبلی دارید که اینطور سوال می‌پرسید و می‌گویید یارگیری بد و ضعف فنی. من اینطور فکر نمی‌کنم. بله زمین خیلی بد بود. همانطور که گفتم ما در دقیقه 90 یک گل مسلم را نزدیم. این نمی‌شود یارگیری یا کیفیت بد. اگر گل می‌شد برنده بازی می‌شدیم.

کریمی در واکنش به ناراحتی هواداران اینطور موضع گرفت: اول از همه آنها تشکر می‌کنم؛ چه آقایان و چه زنان. شرمنده آنها شدیم که نبردیم. امیدوارم در لیگ، جام حذفی و سطح دوم آسیا موفق باشیم.

او سپس در واکنش به این سوال که سپاهان در چه بخشی از زمین به تقویت نیاز دارد بیان کرد: این در حوزه کاری من نیست، اما اگر نظری بخواهند من نظرم را می‌گویم.

دیدگاه‌ها